De punctie was een hel, gelukkig wel goed nieuws. (isala kliniek Zwolle)

hey hey, maar ivf is heel anders als iui he!!! hoe voel je je nu....

ik duim voor je dat je zwanger bent meisje.....

het is je van harte gegund....

dikke kus van mij

Hé Wendy,

Ik voel me nu wel beter dan vorige week.
Mijn man heeft nu halfuurtje geleden, pas tot in de details vertelt hoe de punctie was gegaan. Eindelijk prraat hij erover. Voor hem was het heel erg schokkend. Je kunt niets doen als man.
Vandaag hoorde hij op het werk dat collega nr. 3 kanker heeft. 2 volgen elkaar kort de ander leeft al ruim 3 jaar met kanker. Mijn man is een nuchter persoon en zegt dan ook dat wij absoluut geen pech hebben met onze kinderwens er zijn mensen die meer pech hebben dan ons. Die collega is pas 24, er is zaadbalkanker geconstateerd. Hij heeft een gezwel zo groot als een voetbal. Alles moet eruit, dan heb je pech. Die kan later nooit kinderen krijgen. Hij is vrijgezel.
Aangezien dit dus nie de enige collega is en mijn man net ook een bultje op zijn been heeft, wordt je wel bang. Mijn man is automonteur en werkt nou niet bepaald in een schone omgeving met gezonde vloeistoffen.

Maar we blijven positief.

Spreek je gauw weer.

Gré

heeyy meid

ik heb het net zo meegemaakt dan jou ik mocht ook niet naar huis ze vertrouwden het niet ik trok ook wit weg en hielden me steeds in de gaten
en ik voelde mij goed raar ik had ook 30 follikels en jij dan en wanneer mag je testen

ik hoop weer wat van je te horen

succes meid

liefs annebel

hoi gre, idd zijn er wel ergere dingen op de wereld, maar iedereen voelt zijn eigen leed het hardst!! maar wel fijn dat je man nu ook gaat praten he, want het is ook niet goed als hij alles op gaat kroppen....en jij krijgt helder wat er allemaal gebeurd is die dag...

het is voor ons een zware periode maar voor de mannen ook natuurlijk, ik zeg wel eens met een lach, och jij hoeft alleen maar dat potje vol te gooien, ik moet al de andere dingen doen... maar voor hun is het ook moeilijk, ook om ons zo te zien natuurlijk, plus de stemmingen!!

maar het is voor een goed doel he....

ik hoor je snel weer, dikke kus van mij

Terug
Bovenaan