De "knoop" van de oorsterlingen

Als het die Jungle wordt moet er dan niet gereserveerd worden..weet niet hoeveel er meegaan?
Er staat op de site bij meer dan 5 personen reserveren.
En zal het niet mega druk zijn op 2e pinksterdag?

ik ook niet....maar bij alles wat ik open wil de compu een liedje downloaden. Dus wieweet dat ik het niet heb kunnen lezen door alles wat ik annuleer

De afstand is voor mij ook wel te doen maar de 28e kan ik niet mee. Ik moet werken tot 12.00 uur en op die dagen wil ik graag wat met mijn gezin doen. Ook al vindt ik jullie nog zo aardig

Groetjes sandra

Die jungle klinkt leuk en Hoogeveen is voor mij ook prima te doen.
Maar....2e pinksterdag is voor mij niet haalbaar. Mijn man heeft tot nu toe alle feestdagen moeten werken sinds Wieteke is geboren en is dus op tweede pinksterdag voor het eerst vrij. Die (feest)dag willen we dus eindelijk als gezinnetje doorbrengen.
Een andere maandag is voor mij over het algemeen geen probleem.

Groetjes,
Geeske mv Wieteke

Volgens mij kunnen we beter nieuwe data nemen. Het is namelijk heel wisselend wanneer iedereen kan.

Natuurlijk kan het (denk ik) nooit dat werkelijk iedereen op de dezelfde dag ook daadwerkelijk kàn, maar het zou wel leuk zijn om zoveel mogelijk mamma's mee te krijgen.

WIE IS ER VOOR "ZIPPO ZEBRA'S FUN JUNGLE"???????

en natuurlijk..... wie is er tegen?

Het klopt wel dat kindjes onder 1 jaar gratis zijn, hoor. Ook al staat dit niet vermeld op hun site. Ik ben vorige week geweest en het is gewoon gratis...

Maar wat doen we met de data???

Groetjes happyM

ik heb net even gekeken ziet er
wel heel leuk uit en op tweede pinksterdag
heb ik nog geen afspraken staan dus ik
ben er voor

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Hoi Marieke,

Ik ben voor Zippo, lijkt me heel erg leuk !!
En wat de datum betreft. Misschien heb je gelijk en moeten we eens kijken in de maand juni of begin juli ?
Heeft iedereen tijd om vrij te gaan vragen of vervoer te regelen.

Groetjes Jolanda

Terug
Bovenaan