de rode duivels...

A

Anoniem

Guest
Ja, jullie lezen het al, de rode duivels zijn met volle kracht gearriveerd!! Was ook iets te mooi om waar te zijn. We zijn er heel relaxed onder eigenlijk. Nu mis, nou ja dan de volgende keer beter!

Denk dat al het gespring en gedans bij blof het ingang heeft gezet hihi! Concert was afgelopen en ik was ongi. Dus bedankt mannen hahahaha!!!

Op naar de volgende ronde!!

Fijne zondag allemaal!!
Liefs!

Fijn dat je je er zo rustig onder voelt Ciomama. En springen en dansen klinkt alsof je het goed naar je zin hebt gehad bij Blof :)

Vol goede moed naar de volgende ronde.

Succes (en plezier natuurlijk).

Liefs,
Melian

Balen! Maar wel heel goed dat je er zo op reageert. Mij lukt het niet, hoor!

Op naar de volgende ronde!

Liefs Daisy

@ daycey, we zijn nog maar net begonnen dus vandaar. En we zijn nogal nuchter, dat scheelt hierbij wel hoor haha!

Ja, dat hadden wij ook wel in het begin. Echt zo van we zien wel.
Nu wordt de teleurstelling toch wel heftiger elke maand. Vooral omdat we in het ziekenhuis de vorige keer niet terecht konden voor de HSG.
Maar donderdag heb ik of een positieve test, of kan ik bellen voor een afspraak in het ziekenhuis. Zowiezo weer even actie dus!

Liefs Daisy

Echt aftellen dus naar donderdag!! Ik hoop zo voor je dat je dan een positieve test in je handen hebt!! Heb je er een beetje een goed gevoel bij dan?

Ik weet het niet... Die prikjes heb ik nog nooit eerder gevoeld en mijn bekende gevoel van lichte krampen een week voor mijn nod heb ik nu juist niet.
Als je daar naar kijkt, heb ik een goede kans om zwanger te zijn, maar mijn lichaam heeft me al en paar keer eerder voor de gek gehouden, dus ik durf niets te hopen!
Al twee keer eerder een late ongi zonder krampen vantevoren... Pfff... wat is een lichaam toch een raar ding!

Ja hé, het kan je zo enorm voor de gek houden! Bij mn dochter was ik er niet mee bezig, het kwam als een complete verrassing. Dus dit is dan wel even wat anders. Ik lette nooit zo op mn lichaam, hield alles wel een beetje globaal bij maar verder niet.

Ik ben erg benieuwd wat ze dan evt zouden kunnen doen straks!! Heb je al contact gehad of zoiets?

Terug
Bovenaan