Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ach meis
lees net je berichtje. Tjee wat moet dat schrikken zijn. Helemaal als zo'n stagiaire in eerste instantie niets kan vinden. Moet wel zeggen dat ik het raar vind dat ze het haar eerst hebben laten voelen. Maar goed...
Gelukkig was het nu wel allemaal goed en beweegt de kleine weer.
Geniet van je rust en neem deze ook echt!!
Ik ben naar de VK geweest. Een reguliere controle. Ze kon me helemaal niets vertellen!
Ja, mn bloeddruk was goed. Mn baarmoeder was goed gegroeid, maar er zat nog wel loze ruimte in mn buik waardoor ze niet kon "raden" of de kleine ook wel of niet was gegroeid.
Soms kom je daar nog beroerder vandaan dan dat je je al voelde!
Ik mag iig niet werken en MOET de 2e groeiecho afwachten volgende week donderdag 9.30.
Wordt je toch ook even niet goed van.
nu weer wachten tot donderdag, geloof best dat je boos was.
Hoop je op een antywoord krijg je te horen , lege ruimte.
Jeetje zeg en dan zegt iedereen dat stress niet goed is voor een zwangere, maar hier krijg je toch stress van!!!
Nou meis zou zeggen doe het rustig aan en probeer toch zo veel te genieten.
Goed nieuws. Ons meisje is goed doorgegroeid in de afgelopen 2 weken.
Het verschil is nu nog maar 4 dagen. Ze zit wel onder gemiddeld maar ik ben ook geen Hollandse dame. Dus,
niet erg...ze weegt nu 1730 gram en zit waarschijnlijk tegen de 40 cm aan (cm`s kon ze
niet met zkrheid zeggen). Ze schat wel dat ze iets eerder geboren wordt
en, net als de 1e, een kleintje wordt (=6pond, max)