De stand van zaken bij iedereen...?

En dan bedoel ik; hoever zijn jullie allemaal al met namen; babykamertje; geboorte kaartjes etc...?

Ik moet heel eerlijk zeggen; hier is de stand van zaken NUL; we hebben nog geen namen; geen babykamer en geen geboorte kaartjes; we hebben nog niks behalve dan wat echo fotos :p

we hebben wel al wat na gedacht over vooral de namen maar hebben daar over ook direct het grootste discussie punt hahaha dus dat kan nog wel even duren ;-) nooit langer meer als 22 weken maar toch ;-)

Ben ik zo ontzettend laat of valt het mee?

hey

wij heb wel al een meisjesnaam vast staan maar nog geen jongens naam. dit is zo moeilijk.

verder hebben wel de babykamertje in hyuis maar ovcer 2 weken hebben wij 2 weken vrij en dan gaan we alles schilderen en regelen dus nog een hoop werk idd.

hoi ik ben een september- mama ben 21 weken +3 zwanger en heb ook nog niks klaar ,we hebben al wel een naam en de baby-kamer is er maar zit nog niet in elkaar ivm een verbouwing.en de kaartjes daar kijk ik pas na als ik een week of 30 zwanger ben.
groetjes

hihi ja wij hebben eigenlijk alles en de commode staat wel al in elkaar en de kleertjes en lakentjes en zo liggen er al in
namen hebben we al en aan de kaartjes ben ik ook al bezig en nu wachten op de geboorte en dan kunnen de kaartjes ook af gemaakt word

het enige wat we nog niet hebben is het kraampakket en de rest staat al klaar

Hoi, ik ben nu 21 weken zwanger en op 3 oktober uitgerekend.

Toen we 10a12 weken zwanger waren hebben het kinderdagverblijf al moeten regelen, anders heb je gewoon geen plek. Tevens ook gelijk de kraamzorg geregeld.

We hebben verleden week kinderkamer en wagen uitgezocht en besteld. Hierop zit maar een levertijd van 4 weken dus had ook nog later kunnen bestellen.

Verder zijn wij wel bezig met de voorbereidingen van het kinderkamertje, nu leeghalen enzo en dan kan het echte klus- en verfwerk gaan beginnen.

Namen denken we wel over na maar we zijn er nog totaal niet overuit, denk dat dit nog een strijd gaat worden :)

Geboortekaartjes heb ik helemaal nog niet naar gekeken eerlijk gezegd. Weet ook niet hoelang van te voren je hiermee bezig moet zijn?

Groetjes

hoi hoi

de stand van zaken is hier denk ik 1% hahaha.
de zolder is al verbouwd vliering gemaakt,en de kleine kamer is bijna leeg. en dat was het ongeveer.
namen zijn we nog niet over uit, kaartjes nog niet naar gekeken. en de kamer slaapt mijn nichtje nog in, maar die komt rond september weer hierheen.
verfen wilde we mee beginnen, maar we zitten alle twee in de lappenmand. dus dat schiet ook niet echt op.

Hier 0%
We zijn aan het verbouwen nog, wij naar zolder, dus eerst moet dakkapel groter gemaakt worden, onze dochter gaat naar onze kamer en de baby op haar kamer. Dus alleen met dat zijn we bezig, naam ook nog neit, kaartjes niet.
I|k heb het vooral nu wat drukker met het huishouden bijhouden en de zorg voor 2 dagen voor mn moeder, die heeft vasculaire dementie. Ook dit jaar te horen gekregen, dus veel gergel voor mn ouders.

Maar komt allemaal goed we hebben nog wel een aantal weken

Stand van zaken..
Kinderkamer is zowat als klaar.
Namen zitten in het hoofd
Helaas nog geen kinderopvang, ik zit in het onderwijs en weet meestal pas laat welke dagen ik moet werken en kan dus niet aangeven wanneer we opvang nodig hebben (zit mij errug dwars)
Kraamzorg geregeld

Nog geen kaartjes, ook nog niet mee bezig geweest
Kleren nul komma nul

De kamer kwam gewoon omdat we begin mei een week vrij waren en de volgende keer pas in augustus en dat is me te laat, dat voelt niet goed.

Terug
Bovenaan