De stand van zaken bij iedereen...?

Nou, ik ben nu net 18 weken zwanger en mijn man gaat begin juni de kinderkamer in orde maken, dat wil zeggen: verfen, lampen ophangen etc. Over 4 weken worden, als het goed is, de meubeltjes geleverd samen met de kinderwagen, autostoel en box. We zijn ook al bezig met de andere spullen. Prijzen vergelijken en kijken wat we leuk vinden enzo. Ik denk dus dat wij ergens in juli dus wel al ver klaar zijn :) Wij moeten sowieso voor de 7 maanden alles wel zover klaar hebben volgens de kraamhulp. We hebben ook al een naam. Sinds we weten dat we een zoon krijgen oefenen we daar ook al wat mee :) Alleen met de geboortekaartjes zijn we nog helemaal niet bezig geweest en dat ben ik ook nog even niet van plan. Haha.

Hier ook nul.... Heel erg bij de eerste was ik met 18 weken helemaal klaar :) en nu denk ik och het komt wel. Deze zwangerschap gaat ook veel sneller voor me gevoel. Zaterdag alweer 17 weken.
Nou hoeft er ook niet veel te gebeuren. Kindje komt bij ons in een wieg en als die de nachten doorslaapt bij zijn zus op de kamer. Dus alleen een wieg en ledikant. De andere spullen heb ik nog van mijn dochter, die is net 1 jaar geworden. Oh ja en we moeten nog een dubbele wagen....
Van de week wel weer alvast Cinababy meegenomen. Daar beginnen we vanaf de geboorte gelijk preventief mee!! Geen krampjes hier meer ajb....

eummmmm kraamzorg aanvraag is gisteren de deur uit gegaan. verder nog helemaal niks...:( moeten eerst de rommelkamer leeghalen en opknappen voor mn dochter. dan heb ik de babykamer weer vrij:D namen zijn we het nog niet helemaal over uit. komt bij de geboorte wel:p

hier ook hoor we hopen het van de zomer te doen hoven allen m,n zoontje naar de achterkamertje te verhuizen en de spullen in zyn kanertje te zetten voor de rest hebben we alles nog van hem de kraamhulp is wel rond de rommelkamer waar m,n zoontje heen gaat moet naar boven doet m,n man dan is het een kwestie van schoonmaken een bob de bouwer rand er op doen en bedje en de kast neer te zetten dan is het klaar dan de baby kamer schoonmaken wiegje en kleertjes er in m,n nichtje van 12 komt van de zomer helpen wou ze graag doen

poeh wat een verschil zeg.
wij hier al een heel eind 70% van de spulletjes binnen. in juli beginnen met het kamertje.
naam is er al....kaartje ook bijna uit.....kraamzorg allang geregeld.
nu beetje aan het richten op oppas

liefs en succes met alle voorbereidingen!

Kraamzorg en opvang zijn geregeld. Een fijn idee... Zondag gaan we de toekomste slaapkamer van ons zoontje opruimen en leeghalen. Daar moet het behang nog van de muren, een nieuwe vloer gelegd en de muren en het plafond gespoten. En dan weer leuk aangekleed natuurlijk. De babykamer hoeft niet veel aan te gebeuren. Afhankelijk wat het wordt wil ik graag een kleurtje op de muur en het rolgordijn is een beetje stuk, dus daar wil ik graag een nieuwe voor.

Met het kopen van kleertjes enzo wacht ik ook tot ik weet wat het word en een kinderwagen, maxi- cosi etc hebben we al.

Bij m'n zoontje had ik deze tijd al wel veel gekocht hoor, bij een tweede is het toch anders denk ik...

Er moet nog een plank boven de commode, en de gordijnen deze week bestellen en ophangen en dan is de kamer klaar. Een meisje naam hebben we, de jongensnaam zijn we nog niet over uit. Het kaartje is uitgezocht en we hebben ook al een leuke tekst;) De aanvraag voor kraamzorg is ook de deur uit. Deze week of volgende week het kdv regelen en dan zijn we al een heel eind;) en natuurlijk nog wat kleertjes etc kopen..

wij zijn ook nog niet zover hoor. Kamertje moet nog behangen worden en moet nog meubeltjes bestellen in dan inrichten. Kinderwagen en maxicosi hebben we al wel. Namen zijn we ook over uit en de kraamzorg is ook geregeld. Kaartjes hebben we nog niet na gekeken. En moet ook nog heel veel spullen kopen. Dus je bent echt niet de enige hoor.

Terug
Bovenaan