Ja strijd tegen de kilo's is niet gemakkelijk. mijn vriendin heeft jaren erover gedaan om ervoor te gaan. Het lukte gewoon niet om er toe te komen, al die lekkere dingen. Het is zo verleidelijk. Maar op een gegeven moment was ze er zo zat van dat ze er helemaal voor ging. Het is wel zwaar, omdat je jezelf in de week alles moet ontzeggen. Maar als je de gezonde snacks ontdekt en jezelf eraan went, zul je zien dat het wat gemakkelijker wordt. Zij snoept door de week nog steeds niet en eet nu wel gewoon. Het is een levensstijl geworden en dat kost tijd. Maar meiden..... voor mij is het maar 2,5 kilo wat dat betreft voel ik me echt gezegend dat er al 19 kilo bijna vanzelf af is gegaan. Dus ik heb makkelijk praten, ik kan me voor stellen dat jullie er echt tegenop zien. Maar bedenk wel.... als je dan een week flink gelijnd hebt en er is gewicht af of je gaat het in je kleren merken, dan zul je je een stuk gelukkiger voelen. Mijn vriendin is er een liever mens van geworden, ze was echt ongelukkig met haar kilo's.... dus KOM OP. JULLIE ZIJN STERKER DAN AL HET LEKKERS!!!