De tijd dringt....

A

Anoniem

Guest
Ik was hier geloof ik de eerste die over vaderdag begon (meteen na moederdag!!) maar ik heb nog steeds geen idee wat ik nu moet doen/kopen/halen/knutselen!!! Hahahaha erg he!?!
Heb mijn vriend zelfs vanmiddag gewoon gevraagd of hij niet iets in gedachte had wat hij leuk vond om te krijgen (leuke verassing dan he) maar hij zei: Ik heb toch alles wat ik nodig heb! Och, en anders doe maar een motor! Whahaha hij is gek!!!
Tja...dat schiet ook niet op he! Nu is het dus bijna vaderdag en ik weet nog niks...
Hebben jullie al iets gekocht of gemaakt??

Hoi,

Ik heb de veronica met eigen cover besteld.
Ook ga ik van de week naar pipoos (hobby-zaak) ik hoorde dat ze daar pakketjes hebben om hand en voet afdrukjes te maken.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Ik heb een opblaasbaar zwembadje voor de zomer voor in de tuin gekocht. Vaders vindt het namelijk heerlijk om met dochter te badderen/zwemmen.
Wat dacht je ook van: Met vingerverf afdrukken van voetjes en handjes van dochter maken op schilderdoek. Kun je mooi ophangen.
Of: een canvasfotofoek laten maken. Of: een poster maken (www.babyinfo.nl) van allemaal leuke foto's van vader met kind.
Je ziet het, ik ben gek op foto's.
+ een leuke kaart MET eigen foto bij www.greetz.nl
gr,
Sabine

Ik heb bij koterkado een T-shirtje laten maken met 'Pappa, ik hou van jou!' erop.
Was een tip op het zomerforum en die vond ik zo leuk.
Ik had hem 2 dagen later al binnen.

Die doe ik dus aan op vaderdag!

Hallo,

Via de Hema heb ik een baseball cap laten maken met een foto van Stijn erop.

Voor valentijn had ik een handje en voetje van Stijn in de verf gedaan en op papier gezet, het geheel in een lijstje gedaan.

Succes
Carina

ik ga denk ik gewoon een ontbijtje maken

en een leuk gedichtje erbij

thirt is ook leuk!

je kan die ook gemakkelijk zelf maken (heb er al een heleboel gemaakt)

ik koop dan hp tshirt transfer papier krijg je bij de mediamarkt
maar ook bij de hema hebben ze tshirt papier

en dan kun je op de computer plaatjes zoeken of teksten dat print je uit
en strijk je op het thirt heel gemakkelijk en snel

succes

Ik heb op deze site het boekje vaders van nu besteld. Verder ook een kaart met foto op www.greetz.nl en een t-shirt voor hemzelf bij www.shirtshop.nl .
Verder ga ik deze week nog effe knutselen met de meiden. Ik wilde een collage maken met foto's tekeningen en hand/voetafdrukken.
Bij etos hebben ze trouwens ook van die pakketjes om een afdruk te maken van handjes/voetjes. Heb ik zelf gehad voor moederdag.
Succes Sil

hoi,

mijn dochterje maakt iets op school, wat ik heb begrepen een t-shirt waar ze zelf een tekening op maken, en ik vind dat idee met zo'n t-shirt met tekst erop ook wel erg leuk,

groetjes susanne

Terug
Bovenaan