De tijd dringt....

Hoi,

Wij gaan iets leuks doen met vaderdag, ik neem papa en dochter mee naar de dierentuin (er is een kleintje op 10 minuten rijden bij ons vandaan). Niet dat dochter het verschil zal merken tussen een geit en een giraffe, maar ze vindt dat soort dingen altijd wel gezellig en papa vindt het leuk om ergens mee naar toe te worden genomen en trots te kunnen rondparaderen met zijn dochter.

Wel moeilijk hoor! Heb zelf iets heel liefs van 'm gekregen voor moederdag dus de lat ligt vrij hoor.

Groetjes, KT

Hallo,

Een hele tijd geleden hadden ze bij AH een serie prentenboekjes "De liefste papa/mama/oma enz. bij jij". Daar had ik toen een papa-exemplaar van gekocht met het oog op vaderdag. Maar laat ik nu op moederdag ook een prentenboekje krijgen (Net als mijn mama, over een mama- en baby-tijgertje). Weliswaar een heel ander boekje, maar het originele is er nu wel af...
Heb nu bij de Hema nog maar een fles wijn besteld met een foto-etiket van mijn man en dochter. Ziet er wel leuk uit. En het is vast een cadeau dat in de smaak valt...

Groetjes,
Wilmi

hey memmies!!!!!!!!!

Ik heb een muismat met een foto van hem en onze kleine meid laten maken!!! En een koffiemok met ''heit'' erop en n speentje van sc Heerenveen (daar heeft hij heeeeeeeeeeeeeel lang om gezocht en ik vond m toevallig in een winkel!!!) Dus heeft anniek er ook wat aan hahaha!!!! Verder hadden we een dagje uit ge[pland naar de dierentuin(en daar kan je een speciaal vaderdag arrangement krijgen!!!) Hij word wel verwend dus!!! Maar ja het is ook de 1e x!!!

xx mem van Anniek 15112006

Terug
Bovenaan