De tijd gaat zo snel, hoe gaan jullie hier mee om

Zoals de titel al aangeeft, het gaat te snel. Sinds de geboorte van onze eerste dochter 3 jaar geleden zit mijn leven in een soort van sneltrein. De dagen, de weken de maanden de jaren vliegen. Ik vind het soms erg moeilijk te begrijpen dat het zo snel gaat, en ik wordt ook steeds banger dat ik er niet genoeg ben geweest, dit heb ik gevoel heb ik ineens heel erg sinds de geboorte van onze 2e dochter, zij wordt binnenkort 10 maanden. Ik merk dat ik erg emotioneel ben.

Wie herkent dit?
Ik krijg een soort van angst gevoel, en het overheerst merk ik.

 
Hier hetzelfde gevoel, sinds we 1 kindje hebben vliegt de tijd ook nog sneller naar mijn idee. Hij is nu 8maanden.
Heb sinds kort een andere baan met dagdienste, en hopelijk nu ook meer tijd voor de kleine . Ze worden zo snel groot he! Maar ook gevoel dat ik een hoop mis ,maar ook buiten mijn gezin om ..
' je wordt zo geleefd van dag tot dag' zoon gevoel heb ik dan , en voordat je het weet is idd de dag /week/maand voorbij
 
Oo dat begrijp ik helemaal! Daarom houd ik alles bij! Mijn foto's en filmpjes sla ik elke maand netjes op en zoek ze direct uit. Dan is het niet zoveel werk in 1 keer. Per drie maanden bestel ik foto's en plak ze in ☺️ belangrijke data zet ik in mijn agenda in mijn telefoon zodat ik die erbij kan schrijven.

En straks als ze 1 is kan ik een groot fotoboek maken met alle mooie herinneringen ☺️ ik vind het een heerlijk werkje om te genieten van alles door middel van de foto's. Maar het vraagt wel wat consequent werken van mijzelf ?
 
Terug
Bovenaan