De tijd kruipt !

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Wij zijn nieuw hier op dit forum.
Wij zijn een vr + vr stel en bezig om zwanger te raken. Via een donor.
Vorige week hebben wij het voor de eerste keer "geprobeert"en zitten nu vol spanning te wachten op de gevreesde rode duivels. Of liever gezegd het uitblijven ervan.
Bij elk kwaaltje denken we "ja het is gelukt", maar bij het uitblijven van kwaaltjes die je hier op het forum leest denken we weer "ow nee helaas niet gelukt". Zo wordt je heen en weer geslingerd tussen je verstand en je gevoel.
De tijd kruipt in ieder geval heeel langzaam voorbij.
Ook vragen we ons af of er nog meer vr-vr stellen op dit forum zijn, die hiermee bezig zijn of al zwanger zijn.

groetjes I + I

Hallo dames,

Welkom op dit forum en natuurlijk ook succes gewenst! Ik ben San 30 jaar en wij(mijn man en ik) willen graag een tweede wondertje. Ik zit dus niet in dezelfde situatie als jullie maar ik kwam laatst op het internet wel een leuke weblog tegen van twee dames die een kindje hebben gekregen samen. Het adres is: rozebaby.web-log.nl Mischien wel leuk om te lezen.

Groetjes Sandra

Dag dames!

Spannend he... Ik zit net in ronde 2 en weet er sinds kort dus ook alles van. Heel veel succes!

Groetjes, Esther

Leuk om reactie terug te lezen.
We zitten allemaal in een soort van dezelfde schuitje.
Wij wensen jullie ook veel succes. En we houden elkaar op de hoogte.
Voor ons is het komende weekend erg spannend.

Groetjes I & I

Hey Hallo,

Das weer eens een andere situatie.....leuk hoor!!

En super spannend he???

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie van jullie 2 jullie as. kindje gaat dragen??
Of ben ik nu te nieuwsgierig?? vind het wel interessant eigenlijk

In ieder geval heel veel succes,

liefs Bri

Hallo Bri,

Leuk om zo'n enthousiaste reactie te mogen lezen. En inderdaad het is weer eens wat anders. Voor ons is het "klussen" en hele planning. We hebben een goede vriend als donor, waar we 1 a 2 keer per maand langs gaan op "iets" op te halen, zeg maar. Klinkt vrij klinisch, maar we maken het voor ons zelf wel een speciaal moment. Kaarsjes enzo haha.
Je vroeg wie van ons het gaat dragen, dat is een beetje moeilijk uit te leggen aangezien je geen beeld van ons hebt. Maar degene die hier het meeste schrijft "draagt" het niet. Maar ik ben er zeker net zoveel mee bezig.
Het is wel een voorrecht op te kunnen kiezen wie het gaat dragen. Mijn vriendin wil het kindje graag gaan dragen en haar lichaam "vraagt" er ook om.  

Groetjes Ilona's (we heten toevalig allebei zo)

grappig dat jullie allebei zo heten.....

Maar jullie zitten dus nog ongeveer een week in spanning dus?
erg he?? dat wachten hahaha

Wel leuk dat jullie er allebei zo mee bezig zijn.....dat kunnen een hoop vrouwen hier op t forum niet van hun partner zeggen  hahaha (waaronder ik)
Hoeft voor mij ook helemaal niet anders lopen er 2 baby gekken door dit huis!!!

afijn, zou mooi zijn als het meteen raak is....
Willen jullie in de toekomst eigenlijk meer kids?

Trouwens via internet kun je vrij goedkope zwangerschapstesten kopen voor het geval je die hopelijk snel nodig mag hebben

liefs Bri

Hoi Ilona's!

Wat leuk, 2 vrouwen.
Hoop dat jullie hier niet te lang hoeven rondhangen en snel zwanger zijn.
Als ik even nieuwsgierig mag zijn: hoe hebben jullie dat geregeld met de "donor"?
Gaat die een rol in het leven van jullie kindje spelen??

Ik zou wel es willen dat mijn vriend wat meer interesse zou hebben in het hele zwanger-worden-gebeuren. Als ik 'm vertel dat ik weer ongesteld ben geworden zegt ie alleen maar "Oh". Grrrr! Wat dat betreft kan je beter samen met een vrouw zwanger worden denk ik.

Dames, veel succes met zwanger worden.
Het is toch een hele spannende en ook leuke tijd hoor!

Liefs,

TeHa

Terug
Bovenaan