De tijd kruipt !

Hallo Teha,

Wij hebben een goede vriend die zich beschikbaar heeft gesteld als donor. We willen absoluut geen bemoeienis van zijn kant. En hij gaat daar mee akkoord. Ook wordt dit vastgelegd in een donorcontract.

Ja ik denk inderdaad ook wel dat   2 vrouwen samen er meer met zijn tweeen mee  bezig zijn (niet in alle gevallen natuurlijk). Wij zijn echt samen bezig om zwanger te worden.
Als we een baby/babysite/babywinkel tegen komen staan we allebei stil of gaan naar binnen. We fantaseren samen over de inrichting van de babykamer (als we in een babywinkel zijn of samen op de (toekomstige) babykamer zitten). Ook zijn we (nu al) bezig om de leukste namen die we tegenkomen/horen op te schrijven.

groetjes Ilona's

Ps,

Teha,

Jij ook hèèl veel succes met zwanger worden.

gr ilona's

Hoi hoi

Is zeker leuk zeg!! Maken we niet vaak mee hier.

Maarre, ik mag vast ook nog wel even nieuwsgierig doen.....?
Moet een van jullie twee het dan ook echt met de donor doen of
laten jullie het insemineren? (vroeg ik me af nav die kaarsjes)

Zal idd best een heel gedoe zijn, maar ook leuk als je samen
even stilstaat bij babywinkels.     Mijn man is er ook wel mee bezig,
maar dat soort dingen is er nog niet bij......

Meiden, heel veel succes!!
Dikke knuf Annet

hoi hoi ilona"s

goh inderdaad dit is weer eens wat anders om hier te lezen, leuk hoor, enne welkom op dit verslavend forum.........

inderdaad leuk om als twee vrouwen en mee bezig te zijn , als man zijnde ben je vaak wat nuchterder denk ik, wij vrouwen zijn toch anders........

ik ken een collega die samen met haar vriendin   en jaartje geleden een kindje hebben gekregen...........zo leuk!!!!!!!

meiden ( hahahha ) geniet van alles en ga ervoor.........

ik duim mee voor jullie

liefs tobi

hallo,

Het is inderdaad erg verslavend dit forum, kijk er echt elke dag op.
Even voor de duidelijkheid, nee we gaan niet naar bed met onze donor .
Haha wel grappig dat je het vraagt. We doen het wel zelf insemineren, dan zijn we er toch samen mee bezig. Het wordt toch uiteindelijk ons kindje. We doen het allemaal niet via het ziekenhuis, want dat is zo'n rompslomp. Wachtlijsten en een dokter die het doet.

Hoe heeft die vrouwelijke collega op jou werk het gedaan? En hoe met de formaliteiten enzo, adoptie/ ouderderlijk gezag (want helaas is dat niet vanzelfsprekend in een lesbische relatie)

As  weekend is het zover dan gaat onze eerste test er tegen aan. Kunnen bijna niet wachten, de test ligt al op de eettafel!!

Groetjes Ilona's

Terug
Bovenaan