De tip tegen darmkrampjes????

Zoals alle kleintjes heeft ook Feline last van darmkrampjes. Helaas helpt de cinababy niet zoals het bij Elsa wel hielp. Is er iemand die nog een tip heeft? Ik ben ook al begonnen om venkel thee te drinken (1a2 kopjes per dag) en hou er al rekenin mee met wat ik eet. Maar als er iemand is die nog een tip heeft, dan is die welkom. Want ik vind het zo zielig om te zien.

Gelukkig heeft Jelte er niet heel vaak last van, maar als hij er last van heeft dan is het goed mis. Zo zielig en ontroostbaar!!

Wat ik tot nu toe merk waardoor hij krampjes heeft:
- wat ik eet (vooral gekruid eten, maar ook kool (had afgelopen spitskool, toen was het goed mis :S)
 (nu ik dit schrijf ligt Jelte net op mijn schoot even te stinken!! haha...)

Verder zou ik het toch eigenlijk niet weten.. wat ik doe om hem te troosten:
Zelf wat gaan liggen op je rug (niet helemaal plat), en dan je kindje op z'n/haar rug op jouw buik leggen. En dan vasthouden bij zijn of haar buikje en wat heen en weer wiegen. Jelte is dan meteen stil en je merkt dan dat hij wat minder gespannen is (en soms komt er dan ook wel wat los).

Maar andere tips zou ik niet weten... ben wel nieuwsgierig of er nog anderen zijn met tips.

Gelukkig heeft Nick er geen last van, maar ik weet dat het zoontje van mijn vriendin er ook ontzettend last van had. Mijn vriendin heeft hem toen Infacol gegeven en hij had nergens geen last meer van. Dat geef je met een pipetje voor elke voeding.
Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Groetjes, Petra

Kirsten had hier vreselijk veel last van, cinababy maakte het alleen maar erger.
Zodra ik dit gaf kreeg ze standaard 20 min later vreselijke krampen.
Iom de kinderarts heeft ze hypo allergene voeding gekregen, dit ook mede omdat ze gelijk antibiotica heeft gehad.

Ze gebruikt het nu bijna 1.5   week en ze heeft ze nog heel af en toe..
En als ze ze heeft dan leg ik haar op mijn arm, zij ligt met haar buik op mijn arm en ik wieg haar dan of loop met haar rond. Ze komt dan met haar hoofdje bij je elleboog uit, en kijkt dan naar beneden zeg maar.

wat ik doe als jort er last van heeft :

masage met natusan oil
lekkerwiegen/lopen
hem een fiets beweging laten maken met de beentjes
warm badje

en hoorde dat infacol nieuw was ofzo en ook kon helpen

suc6 meid

De houding die Junior aangeeft werkt hier ook erg goed. Alleen niet te snel na de voeding doen!
En verder de beentjes naar de buik drukken (tegendruk bieden zeg maar), cinababy werkt hier ook niet echt.

quote: Teddy09 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-05-2009 09:37:46'));

Bij mij hebben ze allevier nooit last van darmkrampjes gehad!
Hoe kan dit toch he! Ik eet gewoon alles wat ik normaal ook at.

heb je bij alle 4 bv gegeven?
misschien dat jij goede voeding hebt :))

Terug
Bovenaan