de tweede!

dank je!
ik heb eigenlijk niet precies een idee wanneer. mijn laatste menstruatie was nogal raar, ik weet het nu 2 dagen (was 6 dagen overtijd) en het kwam als een verrassing zeg maar.. maar Maart zal het worden in ieder geval...

liefs

Hallo Ciomama en mygirl!
Allebei gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Zijn jullie zwanger van je eerste kindje? Of heb je al kind(eren)?
Ik ben uitgerekend op 03-03-2012! Ik weet het sinds afgelopen zondag en ik ben zoooo blij!!

hey

gefeliciteerd meid! ik heb dus nog geen idee wanneer ik uitgeteld ben, volgens mijn menstr. zou het 27 feb zijn, maar ik heb afgelopen maanden een rare cyclus waarbij ik 2 keer menstrueer.. dus ik weet het nu niet precies.. mijn vk zegt dat ik van 27 febr uit moet gaan maar ik ga uit van maart... hoe dan ook dit is niet mijn eerste zwangerschap en de anderen bleven ook lekker langer zitten... dus maart haal ik wel! hihi

liefs

@ magic73...welkom en gefeliciteerd!!! Ook ik ben de 3e maart uitgerekend. Ik ben zwanger van ons 2e wondertje. Ik heb een dochter van 2 jaar die bijna 3 zal zijn als de kleine komt. En jij?

@ mygirl...ik heb goede hoop dat ik niet al te lang over ga lopen (waar hebben we het over hihi) want bij mn meidje ben ik op de datum bevallen.

Wanneer hebben jullie de eerste echo? Ik 5 augustus pas!

Liefs ciomama

ik heb de eerste echo op 12 juli al.. spannend...
vind het wel fijn dat ze het hier zo snel al doen en dan tot de 12 weken om de 2 weken! ideaal..

liefs

@ciomama; Ik ben zwanger van mijn eerste kindje. Ik heb mijn echo op 18 juli, ook al heel vroeg dus. Wel fijn vind ik hoor; ik kijk er heel erg naar uit.
Ik ben zwanger geworden na IVF en dan krijg je in week 7 je eerste echo, zodra het hartje eventueel te zien is. Ik kan niet wachten!

@Mygirl; en wat maakt het uit? Februari of maart! Altijd goed, toch? Spannend hoor...

Gaat het met jullie allebei goed? Ik voel me uitstekend, het enige is dat ik wel snel moe ben. Sneller als anders.

Liefs...!

Terug
Bovenaan