de tweede!

precies het komt zoals het komt!

ik voel me redelijk, wel vermoeider dan normaal en vlagen van misselijkheid of gewoon weinig eetlust.. soms wat menstruatie achtig gevoel maar dat is niet veel...
het is niet mijn eerste keer maar die onzekerheid blijft toch he!!

liefs

Ik voel me ook prima! Ik moet wel opletten dat ik op tijd wat eet anders word ik een beetje misselijk, Ook ik heb soms wat krampen en ik verlies steeds wat bruinig slijm. Volgens de vk is het de innestelling en dit kan wel een poosje duren. Maak me dus ook niet zoveel zorgen meer.

Vind het alleen wel balen dat ik pas 5 augustus mag voor een echo en intake. En dat is met 9 weken, het liefst doen ze het pas met 10-11 weken. Gelukkig kan ik die week niet en mocht het eerder haha! Ben erg benieuwd naar jullie echo's!!!

Hebben jullie het al verteld? Wij nog niet. Alleen mijn beste vriendin weet het. We waren tegelijk bezig om zwanger te raken en hebben allebei vorige wek zaterdag positief getest. Waarschijnlijk zijn we een week na elkaar uitgerekend. Erg leuk want met onze dochters waren we ook tegelijk zwanger, die schelen 6 weken.

Liefs ciomama

hey

kan me voorstellen dat je baalt dat het nog zo lang duurt voor de echo..
het is toch een stukje zekerheid he!

ik heb het wel al aan een aantal naasten verteld..
vooral omdat dit echt een cadeautje voor ons is..
we hadden niet verwacht nog een kindje te krijgen, maar natuurlijk zijn we er erg blij mee, al besef ik het nog niet goed.

liefs

Hey Ciaomama,

Natuurlijk is het best lang wachten tot 5 augustus, ik begrijp goed dat je daar een beetje van baalt.

Ook wij hebben het aan een kleine kring om ons heen verteld. Maar dat zijn alleen de mensen die wisten dat wij met IVF bezig waren. Voor ons is dit een jarenlang traject geweest, dus een aantal goede vrienden leeft erg mee.
Na de echo op 18 juli mag iedereen het weten! :)

Hoi,

Ik wil ook graag meedoen met dit forum. Weet net een paar daagjes dat ik zwanger ben. Uitgerekende datum is denk ik 11 maart 2012.

Het is ons 2e kindje, maar inderdaad de onzekerheid blijft. Voel me nu nog prima, volhouden zo!

Hoi blond amsterdam!

Gefeliciteerd en welkom!!! Fijn dat je je goed voelt! Hier beginnen de eerste kwaaltjes langzaamaan op gang te komen. Hopelijk blijf je je zo goed voelen!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan