de twijfel slaat weer toe

nadat ik de eerste paar reacties had gelezen heb ik meteen mijn vriend gebeld
ik zei:
het kan wel, ik weet het zeker
ik wil het wel, ik weet het zeker.
haha
mijn instelling is nu zo dat we wel even een of twee maandjes wachten, zodat ik niet op de bruiloft beval haha, maar daarna gaan we er weer vol tegenaan.
er is genoeg werk,
en ik wil toch maar 2 dagen of zo werken ivm het kindje, dus mochten ze daar het niet mee eens zijn, jammer dan.
mocht ik een vast contract hebben dan is dat meegenomen, maar mocht dat niet zo zijn, ik   krijg na een half jaar altijd nog even een uitkering dus als ik hoogzwanger zou zijn zou ik even van die uitkering kunnen genieten en daarna nog werk kunnen zoeken, dan zie ik de uitkering gewoon als zwangerschapsverlof.
alles komt goed.
ik ben er nu helemaal van overtuigd, bovendien ben ik geen carrierevrouw, ik ben niet een dokter of advocaat of wat dan ook, ik ben een moeder figuur, en dat heb ik altijd al geweten.
en we kunnen het inderdaad wel blijven uitstellen, maar mijn vriend wordt er ook niet jonger op. ik ben pas 23 dus voor mij maakt hetn iet uit
bedankt meiden!!!!!!!
ik zal hier voorlopig nog niet veel te vinden zijn, veel te verslavend haha en veel te druk heb ik het ook, maar ik had jullie wederom weer gewoon nodig.
als we weer beginnen zal ik hier weer volop aanwezig zijn
een dikke knuffel
en een dikke kus.
jullie begrijpen me tenminste en dat gevoel heb ik over dit onderwerp maar met een andere vriendin. de rest van onze vrienden vinden een vaste baan enz veel belangrijker.
nou doei en nogmaals
BEDANKT

Ha fiepke,

Leuk dat je er ook weer bent!!
Wat een twijffels toch, maar uit eindelijk toch een goede keuze kunnen maken!!!
Meid er is toch niks mooiers dan zwanger worden, en alles erom heen los zich wel op echt waar!!!
Ga er maar lekker voor, kom nog maar vaak hier kijken das wel zo gezellig!!!

Succes ermee hoor en als ik je niet meer zie een kei mooie en gezellige bruiloft!!!

Liefs Sandy

Hoi Fiepke,

Leuk dat je er weer bent,
Ik sluit me helemaal aan bij de mening van Tamaar...ik zou er ook voor gaan!

Ik hoop voor je dat je/jullie er uit komt...maar dat zal zeker wel!

Heel veel succes!!
Liefs,Swinnie

Hé Fiepke,

Ik sluit me ook bij hierboven aan. Dingen gaan zoals ze gaan en als de tijd daar is zal alles zich wel regelen. Het zal niet makkelijk zijn, maar waar een wil is, is een weg.
Succes en ik ben benieuwd.

P.S. leuk dat jullie gaan trouwen.
Liefs Kaly

Terug
Bovenaan