De uitslag van de vlokkentest is binnen!

Bedankt allemaal voor jullie lieve berichten.
Onze hoop gaat nu uit naar het ene kindje wat er op de echo's goed uit ziet. Het andere kindje heeft zowiezo geen kans meer dus hopen wij dat die het snel opgeeft voordat het al groot is gegroeid en duidelijk zichtbaar wordt bij de bevalling. (daar zie ik tegenop) We kunnen voor ons gevoel pas verder als het ene kindje overleden is en de ander het kritieke moment heeft overleeft en in goede conditie blijkt. Het blijft dus nog even spannend. Dinsdag hebben we weer een echo dus dan hopen we dat het er goed uitziet en dus dat het ene kindje het heeft opgegeven om het andere een kans te geven. Dit betekent niet dat die andere hummel niet altijd in ons hart zal blijven. We zullen ook wel iets op het geboortekaartje noemen. Ik lag in bed en toen schoot dit door mijn hoofd:
Er waren er 2
Nu is er 1
Voor ons toch een wonder
en heel erg bijzonder

lfs ing

een prachtige, ontroerende tekst.
Ik wens jullie veel sterkte de komende weken en zal jullie verhaal op de voet volgen.

Hoi Inge,
Volgens mij is dit de minst ongunstige uitslag die jullie konden krijgen. Of positef gesteld: De meest gunstige. Ik benheel blij voor jullie. Er wacht jullie nog een hele moeilijke, onzeker tijd. Wij aan deze kant van de computer, blijven voor jullie hopen en duimen! Veel sterkte,
Patricia

Hoi nog een keer,
Ik lees nu eigenlijk ook je stukje van vanmorgen, dat je er iets over op het geboortekaartje wilt zetten. Ik weet niet of ik dat zelf wel zou doen. Natuurlijk vergeet je je kindje niet, maar als je het op het geboortekaartje van het nadere kindje zet, lijkt me dat behoorlijk beladen. Ik vind wel je tekst die je had geschreven heel mooi hoor!
Ik weet het niet...ik heb zelf gelukkig nog nooit voor die keuze gestaan, maar zoals ik het nu bekijk, zou ik het niet doen. Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik dit zeg, daar is een forum toch ook voor he?
Patricia

Lieve Inge,

natuurlijk heel blij voor jullie om te horen dat er toch een goede kans is op een gezond kindje, maar wat vreselijk dubbel blijft het om toch een kindje bij je dragen wat je af moet staan.
Ik ga echt duimen dat alles zo goed mogelijk blijft verlopen voor jullie. In elk geval is het zeker dat jullie je kindje, ondanks het gemis van z'n 2-ling broertje of zusje, heel gelukkig zullen maken. Dat kan niet anders met zulke kanjers van ouders!

Hoi Patries,

Uiteraard mag je hier je mening geven. Of wel wel of niet iets op het kaartje zetten hangt ook af van de duur dat het kindje nog gaat leven. Het gebeurd regelmatig dat ze bij 24 weken pas overlijden. Tja dan is het voor ons geen kind zonder naam meer. Op de ivf kliniek hangen allemaal geboortekaartjes en daar zie je vaak 2 kindernamen opstaan en dan eentje met een kruisje erbij, zo van die is overleden. Dat voelt voor ons niet goed. We willen dit kindje alleen niet vergeten. We hebben een echo of 6 gehad en het kindje zo vaak zien bewegen met alles erop en eraan dat het nu al bij ons hoort. Ik denk dat we gewoon tegen de tijd dat we een kaartje moeten bestellen beslissen wat we doen gebasseerd op ons gevoel.
lfs ing

En oja door de test weten we het geslacht dus dan leeft het toch behoorlijk in je hoofd.
lfs ing

Lieve Inge,

ik lees al een tijdje je verhalen mee over jullie tweeling op het forum. Ik hoop voor jullie dat er ondanks alles toch een betere tijd voor jullie aanbreekt. Kun je nog wel een beetje genieten van de zwangerschap? Ik heb zelf al twee kindjes en die zou ik niet meer willen missen. Ik ben nu zwanger van een derde maar heb voor een paar maanden terug een miskraam gehad. Dat  blijft je toch ook altijd bij ondanks het in een super vroeg stadium is. Ik neem aan dat je je kindjes al wel voelt. Dat is toch vreemd als je straks er een niet meer voelt. Het enige wat ik je nu kan wensen is heel veel sterkte en geluk. Ik blijf je verhalen wel volgen hoe het jullie nu verder vergaat en met je kleintjes. Ik probeer zo nu en dan wat reacties te geven op je forum. We duimen hier voor je.

Groetjes
Zwanger Moedertje
(6wkn en 3 dgn)

Terug
Bovenaan