de uitslag..........

hoi,

wat een vervelend bericht zeg bah

wij hebben ook verschillende zaad onderzoeken gehad en bleek dat het ook niet helemaal in orde was.
zat net onder het gemiddelde zeg maar.
maar zoals  de arts zegt het is een moment opnamen
wat bij ons hielp was:

zo wie zo stoppen met roken     dat helpt echt enorm
geen alcohol
en de onthoudings dagen er tussen.

toen weer een zaad onderzoek en ja hoor het was een stuk beter zat nu op het gemiddelde dus dat was positief .
(gelukkig want ik heb pcos dus dan was het nog moeilijker geweest)

ik wens je heel veel succes verder en hoop dat je er iets aan hebt

groetjes moekje

Hoi Famke...

Slecht nieuws...altijd flink schrikken.
Laat de tranen eerst maar lekker vloeien daarna...Bedenk je maar dat het echte werk    voor ons allemaal begint en dat  dat werk is  om vruchten af te werpen.
Het moet voor ons allemaal, ook voor jou toch een keer goed komen.
We pro beren elkaar er door heen te helpen...zoals jij al zei...het is fijn steun te kunnen vinden hier op het forum...
Eerst ga je gewoon lekker trouwen!
Maken jullie er een groots feest van?
Iets om naar uit te kijken en... je weet de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Zaaduitslagen blijven altijd momentopnames....

Sterkte meis en succes met alle volgende stappen.
Gelukkig hebben de andere meiden je hier al wat meer over kunnen vertellen...
Zelf zijn wij met iui bezig, het zaad van mijn man was goed maar de zuurgraad van mijn baarmoedrslijmvlies is te hoog dus  zwemmen de zaadjes niet door
dat zijn dus weer wat andere redenen dan jullie...

In ieder geval succes met alles!

Eerst even lekker trouwen meid!

Liefs Linnepinnie

Oooohhh Famke,
Erg he, zo'n uitslag valt je toch koud op je dak. Ook al had je de verwachting denk ik toch misschien wel in je hoofd......
Het positieve eraan is dat je nu wel weet waar je aan toe bent!!! Ook al valt dat niet mee....
Nou meis, heel veel sterkte en schrijf anders alles maar lekker van je af!!!
Groetjes!!!!

Hoi Famke,

Er zijn bij slecht zaad meerdere mogelijkheden. Geen reden tot paniek dus. Het is echt een momentopname. Mijn man is ook wel eens heel slecht uit de test gekomen. DIt kwam toen door stress en drukte want toen het rustiger werd was het een stuk beter. Gek genoeg ben ik door alle behandelingen heen een keer spontaan zwanger geweest. Dit bewijst maar weer dat er maar 1 goed zaadje nodig is.
Wij hebben na die zwangerschap (miskraam) 6 iui's gehad en zijn nu bezig met ivf. Icsi kan ook nog als ivf niet werkt. Er zijn dus meerdere wegen die naar Rome leiden.
Concentreer je inderdaad maar heel erg op die geweldige bruiloft en doe wat met de tips die je hierboven leest. (geen sauna, niet roken, geen alcahol, geen warme douche, geen strakke broeken, zink slikken enz.)

Goodluck!
gr.Ing

Meiden ontzettend bedankt voor jullie lieve reacties! Doet me enorm goed!
Echt soms wordt ik daar zo emotioneel van!  
Ik weet weer heel wat meer. Je krijgt dan tijdens zón gesprek zoveel informatie, dat als ik dan thuis kom het niet meer zo goed weet.

Linnepienne wat een schattig plaatje!

En uh.....onze bruiloft wordt denk ik heel romantisch......we gaan trouwen in Salzburg (Oostenrijk) met onze familie en beste vrienden.....mooi hè?
Heeeeeeeeeeeeeeelllll veel succes allemaal en we houden elkaar op de hoogte en steunen elkaar hoor!!!!!
En vooral belangrijk........we moeten er in blijven geloven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Een dikke knuffel,
Famke

Terug
Bovenaan