hey meiden
nou, allereerst maaar t nieuws van mn moeder.
is gelukkig niks ergs!!!! ze heeft t allemaal wel uitgelegd wat het nu wel is, maar ging eerlijk gezegd n beetje langs me heen haha
was zo blij dat t niks ergs was!
t is dus een bobbel, die bleef groeien, daarom moest ze dat even na laten kijken. de arts vertrouwde het niet.
ze heeft heel vaak dit soort bobbels (wist ik ook niet)
maar deze bleef maar groeien.
maar was allemaal onschuldig gelukkig.
ze heeft wel medicijnen nu om die bobbel te laten slinken en zodat de pijn minder wordt.
was zo blij toen ik t hoorde!
maar ik heb ook positief nieuws
we moesten er om 10 voor half 3 zijn, maar waren er al om 2 uur.
toen werden we ook gelijk al naar binnen geroepen, aangezien er niemand anders was.
na veel grondig onderzoek mag ik vertellen dat ons kindje hartstikke gezond is!!!!!!!
totaal geen afwijkingen ofzo gevonden en ons kindje groeit volgens het boekje, net als nathalia.
het hoofdje was wel een beetje aan de kleine kant, maar dat komt omdat ons kindje (hahaha ik weet t wel spannend te houden he
)
tegen mn heup aan ligt met zijn/haar hoofdje en zo t hoofdje niet goed kan groeien. dat wordt als t ware een beetje ingedrukt.
dus over een week of 2 mag ik weer terug om nog een keer t hoofdje op te meten. (jippie, mag ik ons wondertje weer zien
)
goed nou, daar komtie hoor:
we hebben het tot 3 keer toe goed kunnen zien.
of juist niet... t is maar net hoe je het bekijkt hahaha.
heeeeeel veel van jullie hadden het fout!!!
ik had t lekker goed hahaha.
we krijgen een meid erbij!!!!!!!!
nathalia krijgt een zusje, en wij weer een dochtertje.
ben zo blij gewoon hahahaa.
erwin wilde graag een jongentje, maar toen die vrouw zei dat t een meisje werd, verscheen er weer een super glimlach op erwin zn gezicht. hij was zo blij gewoon hahahaha.
(kreeg wel gelijk ff te horen dat hij net zo lang door wilde gaan totdat hij een jongentje kreeg whahahahahahaha)
nou meiden, tis al weer een lang verhaal
maar kort samengevat...
mama is gezond,
onze dochter is gezond
en wij zijn de gelukkigste mensen op aarde!!!!
allemaal heel erg bedankt voor jullie steun,lieve berichtjes, voor al jullie geduim, voor de kaarsjes die gebrand hebben enz enz enz.
dank jullie wel!!!
liefs, do
nou, allereerst maaar t nieuws van mn moeder.
is gelukkig niks ergs!!!! ze heeft t allemaal wel uitgelegd wat het nu wel is, maar ging eerlijk gezegd n beetje langs me heen haha
was zo blij dat t niks ergs was!
t is dus een bobbel, die bleef groeien, daarom moest ze dat even na laten kijken. de arts vertrouwde het niet.
ze heeft heel vaak dit soort bobbels (wist ik ook niet)
maar deze bleef maar groeien.
maar was allemaal onschuldig gelukkig.
ze heeft wel medicijnen nu om die bobbel te laten slinken en zodat de pijn minder wordt.
was zo blij toen ik t hoorde!
maar ik heb ook positief nieuws
we moesten er om 10 voor half 3 zijn, maar waren er al om 2 uur.
toen werden we ook gelijk al naar binnen geroepen, aangezien er niemand anders was.
na veel grondig onderzoek mag ik vertellen dat ons kindje hartstikke gezond is!!!!!!!
totaal geen afwijkingen ofzo gevonden en ons kindje groeit volgens het boekje, net als nathalia.
het hoofdje was wel een beetje aan de kleine kant, maar dat komt omdat ons kindje (hahaha ik weet t wel spannend te houden he
tegen mn heup aan ligt met zijn/haar hoofdje en zo t hoofdje niet goed kan groeien. dat wordt als t ware een beetje ingedrukt.
dus over een week of 2 mag ik weer terug om nog een keer t hoofdje op te meten. (jippie, mag ik ons wondertje weer zien
goed nou, daar komtie hoor:
we hebben het tot 3 keer toe goed kunnen zien.
of juist niet... t is maar net hoe je het bekijkt hahaha.
heeeeeel veel van jullie hadden het fout!!!
ik had t lekker goed hahaha.
we krijgen een meid erbij!!!!!!!!
nathalia krijgt een zusje, en wij weer een dochtertje.
ben zo blij gewoon hahahaa.
erwin wilde graag een jongentje, maar toen die vrouw zei dat t een meisje werd, verscheen er weer een super glimlach op erwin zn gezicht. hij was zo blij gewoon hahahaha.
(kreeg wel gelijk ff te horen dat hij net zo lang door wilde gaan totdat hij een jongentje kreeg whahahahahahaha)
nou meiden, tis al weer een lang verhaal
maar kort samengevat...
mama is gezond,
onze dochter is gezond
en wij zijn de gelukkigste mensen op aarde!!!!
allemaal heel erg bedankt voor jullie steun,lieve berichtjes, voor al jullie geduim, voor de kaarsjes die gebrand hebben enz enz enz.
dank jullie wel!!!
liefs, do