de uitslagen zijn bekend hahahaha

hey meiden

nou, allereerst maaar t nieuws van mn moeder.
is gelukkig niks ergs!!!! ze heeft t allemaal wel uitgelegd wat het nu wel is, maar ging eerlijk gezegd n beetje langs me heen haha
was zo blij dat t niks ergs was!
t is dus een bobbel, die bleef groeien, daarom moest ze dat even na laten kijken. de arts vertrouwde het niet.
ze heeft heel vaak dit soort bobbels (wist ik ook niet)
maar deze bleef maar groeien.
maar was allemaal onschuldig gelukkig.
ze heeft wel medicijnen nu om die bobbel te laten slinken en zodat de pijn minder wordt.
was zo blij toen ik t hoorde!

maar ik heb ook positief nieuws :D

we moesten er om 10 voor half 3 zijn, maar waren er al om 2 uur.
toen werden we ook gelijk al naar binnen geroepen, aangezien er niemand anders was.
na veel grondig onderzoek mag ik vertellen dat ons kindje hartstikke gezond is!!!!!!!
totaal geen afwijkingen ofzo gevonden en ons kindje groeit volgens het boekje, net als nathalia.
het hoofdje was wel een beetje aan de kleine kant, maar dat komt omdat ons kindje (hahaha ik weet t wel spannend te houden he :p)
tegen mn heup aan ligt met zijn/haar hoofdje en zo t hoofdje niet goed kan groeien. dat wordt als t ware een beetje ingedrukt.
dus over een week of 2 mag ik weer terug om nog een keer t hoofdje op te meten. (jippie, mag ik ons wondertje weer zien :D)

goed nou, daar komtie hoor:
we hebben het tot 3 keer toe goed kunnen zien.
of juist niet... t is maar net hoe je het bekijkt hahaha.
heeeeeel veel van jullie hadden het fout!!!
ik had t lekker goed hahaha.

we krijgen een meid erbij!!!!!!!!
nathalia krijgt een zusje, en wij weer een dochtertje.
ben zo blij gewoon hahahaa.

erwin wilde graag een jongentje, maar toen die vrouw zei dat t een meisje werd, verscheen er weer een super glimlach op erwin zn gezicht. hij was zo blij gewoon hahahaha.
(kreeg wel gelijk ff te horen dat hij net zo lang door wilde gaan totdat hij een jongentje kreeg whahahahahahaha)

nou meiden, tis al weer een lang verhaal
maar kort samengevat...
mama is gezond,
onze dochter is gezond
en wij zijn de gelukkigste mensen op aarde!!!!

allemaal heel erg bedankt voor jullie steun,lieve berichtjes, voor al jullie geduim, voor de kaarsjes die gebrand hebben enz enz enz.
dank jullie wel!!!

liefs, do

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik was een van de weinigen die het blijkbaar goed had: ik gokte op een meisje, maar ach wat maakt het uit!Als het maar gezond is toch!!!!

En wat goed nieuws van je moeder!!!
Mijn moeder had dit ook afgelpen zomer, een bobbeltje in haar borst, wat maar bleef groeien, werd weggehaald, maar tot nu toe blijft het terugkomen....Nu krijgt ze medicatie....
Nog de stad in geweest om kleertjes te kopen???
Geniet er maar lekker van, nog 20 weekjes!!!!
Groetjes Roos.

Ik had je al gefeliciteerd maar kan het niet laten om het nog eens te doen:
PROFICIAT!!! Twee keer goed nieuws wat wil je nog meer...?
Hihi 2010 is nu al een goed jaar voor jullie!

X

Kijk eens aan, had ook al een paar gekeken voor nieuws, wat een goed nieuws allemaal en wat een kippehok krijgt erwin,,hahaha
Fijn dat je moeder niks erstigs mankeerd
Geniet maar van deze o zo mooie dag ;-)

Liefs MJ

dank jullie wel :D
ja roos, jij en mammie s waren 1 van de weinige die t goed hadden hahahaha.

ja sorry dat t allemaal zo lang duurde.
mn ouders gingen nog even wat drinken in t winkelcentrum waar wij wonen (daar ist ziekenhuis waar zij moesten zijn) dus toen wij naar huis gingen en we dat hoorde, zijn we daar ook even wat wezen drinken. zp konden mn moeder en ik elkaar t goede nieuws vertellen.
daarna ff snel boodschappen gedaan en naar huis gegaan, aangezien nathalia een vieze luier had hihihi.
dus nee, nog niet geshopt :p
maar k ga morgen met mn moeder ff bij t winkelcentrum bij haar kijken voor wat leuks.
wil nog niet te veel kopen, aangezien ik nog heel veel van nathalia heb :D (das t makkelijke dat we nu weten wat t is hahaha)
en t weekend gaan we kijken voor behang en verf :D
kunnen we de kamer in orde gaan maken.
oohh wat heerlijk zeg :D
voel me nu pas echt zwanger!!!!
ben nu echt pas aan t genieten gewoon hahaha.

ja voor ons kan deze dag niet meer stuk.
we krijgen een gezonde meid, mn moeder is gezond, mn telefoon rekening was heel erg laag en onze nieuwe bank komt zo binnen :D
wat een feestdag vandaag voor ons hahaha.

bedankt voor jullie reacties en felicitaties :D

liefs, do

Hey meis, gefeliciteerd!! Leuk nog een meid erbij.. Ik vind het zelf ook zo leuk 2 dezelfde hahahaah. Ook goed nieuws van je moeder..

Geniet ervan meis..

Liefs

Terug
Bovenaan