de uitslagen zijn bekend hahahaha

He meid,

Wat een supergoed nieuws. Gelukkig is met je moeder alles goed.
Wat leuk dat jullie er een meisje bij krijgen.En natuurlijk ook dat jullie kindje hartstikke gezond is.
Geniet er maar lekker van!!

Liefs Anne

He Do,
oww, wat leuk weer een meisje!! En fijn natuurlijk dat het gezond. is. Ik wordt ook helemaal blij van jouw nieuws! Alhoewel ik er trouwens wel naast zat met mijn gok, hahha.

Groetjes, Bianca

hee wijffie
gefeliciteerd met het super goede nieuws weer ene mooi prinsesje in de maak(L)zal nathalia dalijk ook dolgelukkig zijn
je kan vast niet wachten totdat je beide kids bij je hebt

geniet er lekker van

liefs

Lekker he zo'n dag dat alles goed gaat!!!Kan je weer lekker op teren!!!
Ik heb 3 meiden zoals je misschien wel weet, en had ook nog veel kleertjes van nummertje 1 voor de 2e.Ik vind het juist leuk als ik nu de 3e, Lenthe in kleertjes zie lopen die de 1e, Noa een paar jaar geleden ook aan had!!!
Heb ik het wel over de niet faal geworden nog hippe kleertjes he, ze lopen niet in lompen hier, maar veel kleertjes zijn goed gebleven (let op, vanaf 4 jaar als ze naar school gaan slijten de kleertjes onder je handen!!!).Vind het juist leuk te zien dat de duurdere merkkleertjes van de 1e door 3 meiden is gedragen, haal je het geld er toch een beetje uit he...
Maar kan je vertellen, heb hier bijna 4 jaar lang 2 meiden gehad...en 't was heerlijk hoor!Speleln al snel samen!!!
En nu een naam nog he!!!!Succes!!!!Al iets in gedachten waar Erwin het ook mee eens is?
Groetjes Roos.

hee meis

met de leeftijd bedoel ik dat we beide lekker jong zijn ( was ook 21 toen ik zwanger van karlijn raakte ) en volgens de chinese geslachtskalender klopte t ook bij mij :p
dat bedoel ik dus

liefs van ons

Hoi Do,

jij en erwin heel erg gefeliciteerd. Lijkt me hartstikke leuk 2 meiden (ik heb zelf 2 knullen haha)
en wat ontzettend fijn dat alles goed is met je moeder.
Nu heerlijk alle voorbereidingen treffen voor kleine frummel. Geniet er lekker van

Groetjes Josephine

hey meiden

dank jullie wel voor julie reacties en felicitaties.
tis nu echt goed tot me door gedrongen, dat we er een meid bij krijgen hahaha. heerlijk!!!!

@roos
ja, als deze kleine nathalia haar kanten jurkjes enzo aan heeft zal ik ook wel weer gaan weg smelten haha vind ik ook hartstikke leuk :D
hahaha gaat nog wat worden in de pubertijd :p
kleding van elkaar pikken, make-up van elkaar pikken en misschien wel de boy's van elkaar af pikken hahahaha.
vind het zo leuk. ik zelf heb dit nooit gehad.
(mn broer en ik schelen nog geen 2 jaar, maar zijn totaal verschillend en mn zusje en ik schelen 5,5 jaar dus veelste veel)
kan niet wachten tot ik onze meid op mn buik heb liggen :D

@lientje.
we hebben het wel aan nathalia verteld. ze riep ook gelijk zusje.
maar volgens mij snapt ze er helemaal niks van hahahaha.
ze snapt wel dat mama baby in haar buik heeft enzo, maar nog niet wat een zusje is hahahaa.
erwin wilt haar nu al de naam gaan leren van haar zusje, maar daar moet hij even mee wachten van mij :p

@maurilla.
ooh zo hahaha. snapte hem ff niet :p
ja, t ligt idd wel aan de leeftijd en de maand waarop je bevrucht raakte :p
bij nathalia was ik 18 en nu 21 :D

dank jullie wel allemaal :p

liefs, do

gefeliciteerd..hahaha ik zei gisterochtend tegen monica dat jij een meisje zou krijgen,dus ik heb het net als roos goed gedacht...

voor je moeder is het ook fijn dat het geen slecht nieuws is..(je begrijpt wel wat ik bedoel)

liefs,karin

Terug
Bovenaan