De update tot nu toe een nieuw begin...

Hallo Dames,

De feestdagen zijn weer voorbij! Ik hoop dat jullie ondanks het volgende "lege"jaar toch nog genoten hebben van de dierbaren om jullie heen die jullie (hopelijk) ten alle tijden steunen en overal doorheen slepen :)

Ik mag toch zeggen dat dat ondanks mijn miskraam net voor kerst wel degelijk is geweest :)
Dan nu hier de update tot dusver...een nieuw begin aan onze echte eerste IUI behandeling!
Ik zag er eerst tegenop maar heb er nu echt zin in :-D

Dankzij die verrassing vorige maand is bij mij de hoop nu zeker wel hoog kwa kans van slagen met de IUI behandeling, ik werd nu zelfs spontaan zwanger dan moet dat insemineren toch goed komen neem ik aan??
Of ben ik nu te positief? Misschien wel...maar ik wil dat ook zijn anders wordt het zo'n ongezellig gebeuren.
Afgelopen maandag heb ik de nieuwe gonal-f pennen mogen ophalen in het ziekenhuis en de duphaston tabletjes (deze zorgen ervoor dat ik ongesteld word) wat ik uiteraard wel voor de zekerheid heb gedaan is een test voordat ik het eerste tabletje in mijn mond stopte...de test was negatief en bij het afvegen zag ik bloed surprise uit mezelf zonder hormonen ongesteld!

Allen ben ik wel doorgegaan met slikken van die tabletjes aangezien het niet doorzet, wel buikpijn maar het wil nog niet vlotten ( test was negatief hoor!)
Toch ben ik stiekem een beetje trots op mijn lijf na alle ellende dat deze zich toch behoorlijk goed hersteld na de miskraam en dan kan ik meteen de argwanende doktoren het nakijken geven met hun eeuwige gezeik over mijn gewicht ik ben potverdorie nooit ziek en kijk hier mijn lijf laat dat zien met dit herstel!

Nu ben ik aan het duimen dat de 'vloed'zich gaat aandienen en ik weer kan beginnen met spuiten, hopelijk zullen de echoscopisten nu niet weer een fout maken en een eitje laten 'wegglippen'net als de vorige keer, ik heb wel geleerd dat mijn eigen gevoel altijd klopt dus mocht ik weer een eisprong voelen dan stop ik meteen met spuiten en ga ik zeker geen pillen slikken om ongesteld te worden het is mij vort goed!

Vandaag heb ik 2 kaartjes besteld voor de 9 maanden beurs die ik met mijn beste ow zo zwangere vriendinnetje ga bezoeken...hopelijk draag ik dan ook een klein wondertje in mijn buik en pssttt dan zijn jullie dit keer de enige (los van mijn ma en zus) die het mogen weten :)

Laten we het hopen...en ik blijf ook voor jullie dames duimen want hallo we hebben nu lang genoeg gewacht zeker (jaar 4 voor mij inmiddels) dus we gaan knallen!

Heel veel liefs en succes met al jullie ontwikkelingen :)

Liefs xxxx

Annemarie

Ik 'hoor' niet bij dit forum..maar lees zo nu en dan mee...
Ik heb diep respect voor jou, voor jullie.
Dat je wens zo groot is, dat jullie zo sterk zijn om dat allemaal te door staan..En het zeker niet makkelijk is..Denk dat vele geen idee zullen hebben hoe dat is..Ik ook niet. Ik ken alleen het gevoel van de wens om graag een kindje te krijgen net als jullie..

Wilde jullie vrouwen hier, gewoon even een hart onder de riem steken..
Ik ken jullie geen van allen, veel in mijn omgeving mensen die ook lang bezig zijn en ik kan alleen maar zeggen dat ik echt hoop dat jullie wensen uitkomen!

Spannend weer meid. Vind het zelf af en toe zo zenuwslopend. Hoop voor je dat het snel doorbreekt nu. Dan heb je dat maar weer gehad. Op naar een nieuwe start en hoop dat de iui mag lukken. Laten we 2014 maar eens hoopvol beginnen.

Hier gaat het in ieder geval door omstandigheden niks worden deze ronde.

Annemarie: Je bent zo positief, echt super van je! Je hoort heel vaak dat na een miskraam een tweede zwangerschap snel volgt. Hopelijk bij jou ook.
Hier zijn we de laatste IUI-poging in gegaan. Eigenlijk heb ik weinig hoop. Maar ja, ze zullen het niet voor niks doen.
Supertje, balen een 'verloren' ronde. Hopelijk kun je er ook echt even afstand van nemen. Dan heb je er in ieder geval nog wat aan, namelijk even rust.

Marleen, lief dat je zo reageert. Voor mensen die dit niet meemaken is het inderdaad niet te begrijpen. Het is een 'verborgen verdriet' en dat maakt het zo moeilijk. Gelukkig kun je hier ervaringen uitwisselen, dat helpt iets.

Wenser

@Marleen bedankt voor je Lieve woorden ...toch fijn dat er een soort van begrip is : -)

@Supertje
Inmiddels ben ik weer goed ongesteld en ben ik vanaf 1 februari weer aan het spuiten, hopelijk met een nog beter resultaat als vorige keer... ze houden me erg goed in de gaten ik heb inmiddels al 2 echo's gehad en donderdag is nummer 3.
Laten we hopen dat de eitjes weer net als vorige keer snel groeien ( en dat ze dit keer GOED kijken ) zodat er geinsemineerd kan worden... ik zal ook voor jou duimen dat dit jou jaar gaat worden (en natuurlijk voor ons allemaal ) Lets do this!!

@wenser
Dank je wel voor je lieve woorden! Ik ga toch stiekem hopen dat deze iui voor jou gaat werken en dat er anders iig iets gaat helpen... ik kan je een leuk verhaaltje vertellen over mijn werkbegeleider op mijn werk... zij deed ook iui en ze zaten de laatste ronde af te wachten voordat ze ivf gingen doen en hoppa zwanger! Ze is op 31 januari bevallen van een meisje femke: -)
Dus wie weet!!

Ik moet nog wel even mijn gal spuwen over een vriendin van mij... ze appte zondag Gdansk tussen neus en lippen door dat ze een abortus heeft laten doen -_-#
Ze is net 3 mnd geleden bevallen van haar 2e en was al weer 9 wkn zwanger... wat is het leven toch oneerlijk bah!!

Meiden een dikke knuffel voor jullie en tot gauw!!

Succes met jullie proces xxxxxxx
Annemarie

Zo he heftig. En ze weet waar jij in zit? Dan zou ik dat toch even anders doen dan appen. Ik ben ook tegen abortus, maar het is een persoonlijke keuze natuurlijk. Maar een beetje meer begrip voor jou...

Ik hoop ook op een wondertje bij deze 6e IUI, wie weet net als je vriendin. In mijn hoofd heb ik het al een beetje opgegeven, maar toch krijg je weer hoop als het eenmaal gebeurd is (vanmiddag was dat).
Ik hoop voor jou dat de hormonen aanslaan en de IUI doorgaat.
Wenser

@Wenser

Ja ze weet inderdaad wat ik momenteel doorsta...ik heb haar ook gezegd dat ze het hopelijk wel begrijpt dat ik hier niet met mijn pet bij kan...
Natuurlijk is abortus een persoonlijke keuze en om eerlijk te zijn heeft zij zeker de juiste keuze gemaakt , maar ze had die keuze helemaal niet hoeven maken.
Als ze gewoon voorzichtig was geweest was ze ook niet zwanger geworden, tegenwoordig kun je bij de Kruidvat de morning after pil halen dus ik zie hier even niet in waarom dit zo moest :-(

Ik ben vanochtend geweest voor een folikelmeting echo, zegt die vrouw tegen mij gow ik snapte al niet waarom jij afgelopen maandag nog bloedverlies had en nu zie ik het je had pas maandag 10 februari moeten komen op dag 10 XD

Zitten wij deze week al 2 echo's te maken terwijl er natuurlijk niks te zien is en ik nog leeg liep, vandaag is het aardig al gestopt hoor ik verwacht morgen niet meer ongesteld te zijn...dus aanstaande maandag is dag 10 van het spuiten dus vanaf dan mag ik weer om de twee dagen een echo...ben benieuwd :)
Als het weer zo snel groeit het eitje dan heb ik grote kans dat ik deze week geïnsemineerd ga worden...

Op welke dag werd/wordt jij meestal geïnsemineerd? Ook al rond de 14e a 15e dag of later?? De laatste keer ben ik namelijk rond die koers zelf zwanger geworden dat was echt rete snel vond ik, want de clomid duurde veel langer...

Ik ga echt nu meteen een kaarsje voor je aansteken ik vind dat dit nu gewoon voor jou een wondertje moet zijn!

Groetjes liefs

Annemarie

Lief van je. Ik gun t jou ook!
Ik heb altijd op dag 3 en 8 standaard echo om te zien of de baarmoeder eerst leeg is en dan slijmvlies aanmaakt en hoe de follikels ontwikkelen. Daarna afhankelijk van het groeiscenario om de dag echo's of nog een extra dag overslaan. Tot nu toe ben ik 2 x op dag 12 geinsemineerd, en de overige keren op dag 14 en 1 x op 15. De één na laatste keer was het zo kritiek of ik geen vier eitjes had dat ik 5 x in 7 dagen moest komen voor echo. toen was ik er wel klaar mee.
De laatste keer ging perfect. Dag 3, 8 en 10 echo en dag 12 inseminatie. Ik had op dag 10 een ei van 20 en van 15.

Groet
Laaura

Terug
Bovenaan