De update tot nu toe een nieuw begin...

Thanks voor je berichtje terug!
Zie je wel... ik dacht al dat het zo vroeg kon zijn...
Aanstaande maandag is dag 10 en ik heb nu al last van mijn borsten...vorige maand ben ik ook al rond dag 14/15 zwanger geraakt spontaan en hebben ze dat eitje dus niet gezien, ik ben als de dood dat ze nu weer te laat gaan zijn.... ?(?_?)?

Meestal als ik last heb van mijn borsten komt er een eisprong aan...ik heb hier wel ovulatie testen liggen die ik moest aanschaffen van hun maar ik denk dat ik niet wacht tot maandag als jij al aangeeft op dag 12 geinsemineerd te zijn dan ga ik vast testen!

Pfff leuk dat zo'n *foutje * je compleet onzeker maakt...: -(

Ik duim iig voor jou!!

Liefss xxxx Annemarie

Maar ik denk dat je maandag nog wel op tijd bent toch? Dag 10 is wel vroeg.
Overigens is de eisprong bij mij ook gestimuleerd, dus zonder pregnyl denk ik dat de eisprong wel later was.

Je zou vandaag nog een keer kunnen klussen voor de zekerheid?
Ovutesten werken bij mij niet echt goed. Vaak nauwelijks een streepje (de bekende merken) of al heel vroeg een dikke streep (kruidvat).
Gr.
Wenser

Hellow!
Inmiddels heb ik al weer 2 echo's gehad en zit ik op dag 16...niks te zien... morgen mag ik 100 eenheden gaan spuiten en maandag weer terug...
Wat een ellende! Ik wil gewoon beginnen met dat insemineren! Ik klus gewoon zelf om de dag a 2 dagen en dan wachten we weer af.
Ik kreeg gisteren weer te horen dat de vriendin van het neefje van mijn man zwanger is, bewust terwijl ze steeds zonder werk zit en hij werkt momenteel ook niet... daar heb ik dan echt ff moeite mee normaal ben ik er eigenlijk niet zo mee bezig... maar bij zo'n nieuwtje klapt het er extra hard in...:-(

Ik denk dan wel eens misschien moet ik maar weer gaan roken en drinken en er met alles met de pet ernaar gooien, want het lijkt er haast op dat als je op die manier leeft je ervoor word beloond...

Positief blijven was het he?? Ik doe mijn best...

Hoe is het bij jou ?? Hoelang nog wachten??

Groetjes,

Liefsss Annemarie

Shit is dat he? Wij houden ook al ruim 2,5 jaar rekening met zwanger worden, springen nooit eens uit de band daardoor en dan lukt het niet.

Ik dacht tot dinsdag te moeten wachten, maar het lijkt erop of mijn ongi er aan zit te komen.
Dan is IUI over en is IVF de enige optie nog.

Hopelijk gaan je eitjes snel groeien en krijg jij een fantastische IUI.
xxx

Ja is echt shit ja...
He getsie ik hoop toch echt dat er niks doorzet, maar helaas voel je dat zelf zo goed :-(

Wil je dan ook IVF of moet je daar goed over nadenken?
Ik hoop dat er inderdaad iets groeit...al weet ik niet als er niks reageert wat er dan uiteindelijk beslist wordt..snap niks van die stugge eitjes van mij...
Ben inmiddels al weer 3,5 bijna 4 jaar bezig en ben het best wel beu hoor pfff!

Ik ga toch nog ff voor je duimen!

Liefs en ik hou je op de hoogte maandag!

xxx

Terug
Bovenaan