De Verbouwing en mijn verblijf in het hondenkamertje....foto!

A

Anoniem

Guest

Zo, eindelijk kunnen jullie zien hoe deze junk er bij zat tijdens de verbouwing:

en meteen nog maar een foto:

De foto van hoe het eruit komt te zien houden jullie nog tegoed, want morgen komen de meubels en zaterdag het bankstel! Ik kan niet wachten! Ben het echt zat nu! Maar.... het is het wel waard geweest hoor!

Groetjes van Cissy

Oeh spannend zeg!! Wel lekker dat het einde in zicht is!
Liefs Nelleke

He Cissy!!

Voor een hond is het echt wel ruim behuizd, maar dat jij blij bent dat je weer los mag"dat snap ik volkomen!!!

En ik ben erg benieuwd hoe het geworden is, hopelijk net zo mooi als je gehoopt had!

Liefs
Susan

Zozo jij bent goed verzorgd je hoeft niet eens in rehab haha. Ben ook heel benieuwd naar je spullen en hoe het staat als alles er is............. spannend hoor!!!

Je komt vast wel met een foto, of niet soms, lekker sjoowen.....

Groetjes Renske

Hé de tv is naar de andere kant verhuisd. Haha we doen bij de volgende foto als het af is zoek de verschillen.hihi

En ehh zo'n grote kamer voor Rico mag ook wel, anders kan ie zn kont niet keren.

Succes met de laatste dagen in de leegte

Gelukkig het einde inzicht, wat een gedoe zijn verbouwingen toch steeds.

Succes nog de komende dagen en geniet van de aankleding van je paleisje.

Liefs Nanda

Nou gelukkig is de verbouwing bijna klaar en mag je weer uit je hok euhh kamer bedoel ik

Toch super dat je gewoon door hebt kunnen forummen! Ik ben wel benieuwd naar het eindresultaat, van je hoge plafond ben ik nu al weg.
Groetjes Laura mv Thom

Terug
Bovenaan