De Verbouwing en mijn verblijf in het hondenkamertje....foto!

Haha Cissy, junkie!!

Hopelijk zit je snel weer in een grotere kamer te forummen!

xx Bianca (sterkte nog even)

Goed idee, ik denk dat ik ook een eigen forum-kamer voor m’n verjaardag vraag...

En? Ligt ie, de vloer? fotofotofoto

Hé, de tv hangt! Wees maar blij, want het is zooo aantrekkelijk voor die kleine kindervingertjes! Fijn dat het bijna klaar is, is de keuken dan ook klaar?

Wanneer is de new-housewarmingparty, hahahaha!

Groetjes, Marieke en een dikke knuffel van Lyanne

Welkom bij deze aflevering van "Camperen in eigen huis" met uw presentatrice Cissy ! Hahaha!

Nou, fijn dat het einde in zicht is! De afgelopen week is hier de badkamer ge-update en dat vond ik al erg genoeg. Niet het resultaat hoor, maar de zooi die er bij kwam kijken. Laat staan een hele woonkamer. Maar het wordt vast mooi als je het zo grondig aanpakt!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Hahaha...die Cissy.Wat zul je blij zijn als alles op z'n plek staat.Maar het schiet al op en we komen een keertje kijken hoe het is geworden hoor!
Liefs Kitty en Tess

Hey meiden

Thanx voor de interesse in onze verbouwing.
Vandaag zijn de meubels gebracht en ik ben helemaal verliefd!!! Het is echt geweldig!
Zaterdag komt het bankstel en dan kunnen we de muren ook een beetje gaan aankleden! Drie mooie canvasdoeken boven het dressoir, onze kranten van onze geboortedagen en nog wat dingetjes. Ik heb al foto's gemaakt van o.a de brandende open haard, maar jullie moeten nog even wachten tot het bankstel er is. Ik vind het leuker om het totaal plaatje te kunnen laten zien......

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan