de vernieuwde fotowedstrijd...

het word nu toch wel spannend he??
ik zit nu al iedere keer naar alle foto's te kijken op wie ik ga stemmen,vind het echt moeilijk!!!
het liefst zou ik op alle kindjes willen stemmen,hahahaha

liefs kim

er zitten zeker mooie en leuke foto's tussen, ik ga nog maar eens goed kijken....
gr tammy

Precies, ik ga ook nog eens kijken naar een mooie FOTO............
Want alle kindjes zijn natuurlijk schatjes. Als ik het leukste kindje moest kiezen..oefff...dat is echt onmogelijk.  Dus ik ga alles nog maar eens bij langs om te kijken wat nou echt een leuke foto is...........oja, mag er zelfs drie kiezen. Wel lastig hoor.

Geven we trouwens straks alleen onze top 3 of mag er ook een beredenering bij. Of wordt het dan weer te onoverzichtelijk straks???

Anne

Je mag er ook bij zetten waarom jouw top 3 zo geworden is. Ik zal een poging wagen om straks een topic met die beredeneringen. Als er voldoende zijn die hun uitleg erbij geven, dan is dat misschien wel leuk om dat terug te lezen.

Als een foto die ik geplaatst heb, voor mijzelf of voor anderen, en die is niet zichtbaar, klik deze even aan en dan krijg je de orginele foto in het groot te zien. Dit is een storing op mijn site, helaas.

Als Lientje26 ook nog even naar haar foto wilt kijken, want ik denk dat die op de site, waar deze geplaatst is, verwijderd is ofzo.

Groetjes en suc6 met stemmen volgende week.

Annemiek

Geplaatst voor:

Mama Mo, dochter Mila (30-3-07)
Titel: Toppunt van liefde  

Omdat mijn foto volgens mij regelmatig niet zichtbaar is, plaats ik deze nog een keer.

FF Loungen.....

Rowan 02-03-2007

Heej, da's foetellen . Ik heb hem pas 1x niet kunnen zien. En verder wel hoor.

Terug
Bovenaan