De Vliegeraar

Ik heb net het boek "de vliegeraar" uit.

Ik ben helemaal niet zo'n lezer, maar zo af en toe als ik hoor van iemand dat het echt goed is, dan begin ik wel. Ik kan dan alleen niet meer stoppen. Iedere paar minuten dat ik over heb móet ik gewoon even lezen. En nu baal ik zo dat ie uit is! Wat een goed boek zeg. Heel confronterend, maar erg goed.
Hebben jullie nog meer van die boeken die iedereen eigenlijk gelezen zou moeten hebben!
Volgens mij schijnt het volgende boek van Khaled Hosseini ook zo goed te zijn. (1000 manen ofzo?)

Liefs Nelleke

Hihi,manen,zonnen,allemaal hetzelfde....
Ik lees ook eigenlijk nooit maar nu ik gestopt ben met roken zat ik ook te denken dat een boeiend boek misschien iets zou zijn om de tijd een beetje te doden.
Ik zoek dus echt een 'pakkend' boek.
Dit is dus wat volgens jou?!
Ik heb dus geen tip voor een ander mooi boek voor jou,sorry!
Groetjes Tanja

oh ja,heb je al een bobby car???

Ik wacht even tot bij mij in de buurt iemand 'm op marktplaats zet.
Ondertussen ben ik hard aan het oefenen met z'n driewieler. Als hij voor die tijd kan fietsen is dat natuurlijk ook prima!

Ja dit boek is echt een aanrader! Er zitten wel een paar schokkende momenten in, maar het is echt een 'pakker'. En hij kost maar 10 euro ...

Ik ben helemaal weg van de boeken van Lynn Austin. Eva's dochters, Eigen wegen, Het huis van mijn moeder oh die is zo mooi!!! Eva's dochters moet ik nog lezen maar heb gehoord dat ie heel mooi moet zijn. Misschien ken je het wel Nelleke?
Verder vind ik Baantjer ook heel erg leuk om te lezen. Verder lees ik niet zoveel
Liefs Esther

Nelleke: Ik ken hem niet, staat wel op mijn verlanglijstje nog...

Och, en die van kluun, ik dacht echt: ik ga niet janken net als iedereen... Helaas, bij de laatste regels kon ik ze niet meer inhouden hoor, janken!

En een goed boek dat ik al wel 10 x gelezen heb is een klassieker: bloemen op zolder van Virginia Andrews! En dan de dikke versie, met de overige 4 delen erachter aan dan wel te verstaan...

@ saskia: inderdaad veel over gehoord. Denk ook dat die prachtig is

@ esther: naam komt me wel bekend voor, maar nog nooit wat van gelezen. Als ik me goed herinner heeft m'n moeder het erover gehad ... maar weer 's in haar boekenkast snuffelen...

Terug
Bovenaan