De vrouwen hebben het er elke maand maar druk mee maar hoe zit het met de mannen?

Hoi nou mijn vriend zou niet weten wanneer m'n nod was maar toen ik vorige week zei dat dit mijn vruchtbare week was wilde hij het wel elke dag doen haha. En volgens hem was ik gister net zo sago als bij m'n eerste zwangerschap!

Groetjes
Annemarieke

Hoi Annemieke,

Zie je, mannen houden zich er ook wel mee bezig hoor!!
Alleen praten ze er minder over.
Wij voelen natuurlijk van alles, waar je dan weer over gaat piekeren.

Liefs Nathalie.

Hoi,

Mijn mannetje hoopt ooit te zeggen dat we zwanger zijn en is er net zoveel mee bezig als mij. Hij reageert zelfs af en toe op het forum.

Ik weet dan ook dat het een super papa zal zijn. Ik vind het geweldig om hem met zijn neefje en nichtje te zien spelen, dan ben ik helemaal trots.

Hij is leraar op een basisschool en vind kids helemaal super! Dat gaat helemaal goed komen, nu nog een klein wondertje van ons in mijn buik...

Liefs Lientje

Hoi,

Mijn vriend is niet zo'n prater, maar ik weet dat hij het ook geweldig vindt. Hij is zelfs degene geweest die zei van; wanneer stop je met de pil??
Soms is het wel eens jammer dat hij dit meer voor zichzelf houdt, want ik kan er wel uren over praten..  Vandaar dat ik het hier  zo gezellig vind..

Groetjes,
Jazz

Hoi, ook mijn vriend praat niet zoveel over kindjes enzo, maar als mijn NOD er aan zit te komen vraagt hij wel of er al "iets" is.

Stiekem is hij er dus toch wel mee bezig

Nog even een toevoeging aan mijn vorige verhaaltje, een vriend van mijn mannetje kan ieder moment vader worden. Mijn mannetje belt om de 2 dagen hoe het met hun gaat.Dat vind ik echt super!!!
Liefs Lientje

Hallo allemaal

Mijn vriend is er op een andere manier mee bezig dan ik. Ik ben veel meer bezig met eisprong NOD en hoe voelt mijn lichaam zich. Hij is meer van de praktische dingen, hoeveel geld we nodig hebben en hoe de babykamer moet gaan worden.

Ik was al veel langer toe aan kinderen maar hij wou nog niet tot afgelopen zomer op vakantie hij degene was die zei misschien moet je maar met de pil stoppen en dan zien we wel.

Ik merk wel dat hij er wat nuchterder in is, ik wil het liefst zo snel mogelijk zwanger worden maar hij heeft zoiets het komt vanzelf wel.

Wel hebben we soms tot diep in de nacht gesprekken over hoe we het gaan doen wanneer ik zwanger ben en als het kind er is, we hebben het zelfs al over namen gehad.

Groetjes Marjolein

Terug
Bovenaan