de wachtbank

A

Anoniem

Guest
Zo me ei weer gehad! vanaaf nog wel ff klussen voor de zekerheid en dan zitten we weer op de wel bekende wachtbank! weer afwachten, we hebben ons best weer gedaan en nu hopen dat het raak is!
Zou wel fijn zijn...;-)
Nog meer meiden inmiddels op de wachtbank?
Hoop dat dit een maand wordt dat me lichaam me niet voor de gek houdt en me niet al te veel dingen laat voelen waardoor je juist onzker wordt!
we zullen weer moeten afwachten!
Voor mijn gevoel zijn de meeste meiden waarmee ik in het begin op forum kwam inmiddels al zwanger, op een enkeling na helaas!gelukkig zijn er ook weer vele nieuwe gezellige dames bijgekomen!en zijn we allemaal gauw zwanger, niet lullig bedoelt maar vooral de meiden die echt al lang bezig zijn!Ga nu ff lekker filmpje kijken, My best friends wedding! altijd leuk!
fijne avond nog meiden!
liefs xxx

Ik zit ook op de wachtbank! Op 16 juli verwacht ik mijn rode duivels, ook de tweede dag dat we op vakantie zijn, dus komt lekker uit dit keer...
Ik heb alleen een raar ei gehad dit keer, dus weet niet precies wanneer hij nou kwam eigenlijk. Volgens mijn slijm heb ik mijn ei gisteren gehad, maar ik vandaag pas een positieve ovulatietest. Ik weet nou niet precies welke van de twee ik moet geloven, want allebei is het een reactie op hormonen. Denk dat ik toch maar mijn lichaam achterna ga...

Succes met wachten!!!

Liefs Daisy

Ik zit ook op de wachtbank, maar dan om ongesteld te worden hihi, dan kunne we eindelijk verder en hopelijk heb ik dan wel een eisprong (mbv clomid)

Die wachtbank duurt altijd zoooo lang!
Hoop dat iedereen gauw zwanger is!
Liefs

Wij zitten ook op de wachtbank onze ei was 26 juni
en nod 13 juli

Succes meid!!! Ik hoop het zo dat je weer een wondertje mag krijgen.. Ik zit ook te zwijmelen bij de film..

Kussies

spannend, succes meiden! Het zijn er meestal wel een paar per maand!!!

Ben benieuwd! Hoop jullie allemaal!

xxxxxxxxxxxxxxxx

wij kunen weer opnieuwe klussen wat ik niet erg vind maar stiekem hoop je toch dat het raak is omdat met men eerst meteen raak was nu alweer 11 jaar oud mijn ong was op 4juli dus volgende week veel klussen ik hoop dat iedereen snel zwanger is liefs van mariejan

Terug
Bovenaan