de wachtbank

En ik duim uiteraard ook deze maand weer hard met je mee meid!
Blijf je in de gaten houden hoor!

Dikke x

OOk ik zit op het bankje alweer mijn nod is 14 juli ............
Op zich kan ik het deze maand redelijk van me af zetten misschien is dat een goed teken maar ja ben dan ook helemaal in de wolken want hebben deze week net vakantie geboekt dus ben helemaal blij en nu meer met de vakantie bezig dan wat anders, we gaan pas in sept maar wil eigenlijk mijn koffer al van zolder halen haha !

succes ik hoop dat het gewoon voor iedereen raak is deze maand ik gun het iedereen !!!

Spannend... Ik heb vandaag of morgen m`n eisprong. Heel veel succes met wachten! En hoop voor je dat het raak is!

Liefs

heb mijn ei nog niet gevoeld...dus weet niet of ik em nou wel of niet gehad heb...volgende maand toch maar weer ovutesten gebruiken....
zoals ik heb uitgerekend gister of vandaag ei dus mag straks ook op het wachtbankje

Ook hier wachten tot 17 juli. Maar ik denk niet dat ik me kan bedwingen tot die tijd. Zal er ws wel wat eerder een testje tegenaan gooien. Ben nogal nieuwsgierig ;-)

Ook hier een bankzitter!

Dinsdag zou mijn nod zijn. Vorige week mijn ei gehad en dan een paar dagen mijn innesteling, hoop ik. Wel wat gerommel gehad. Sinds die dag wat slijm verlies na het plassen, niet wit maar het lijkt wel gemengd met wat oud bloed!! Sorry voor de details! Wat moet ik hier nu van denken. Na 1 jaar vind ik dat het voor ons ook wel raak mag zijn!

Moet eerlijk zeggen na twee stergevallen binnen 1 week weet ik dat er veel ergere dingen zijn dan ongesteld worden maar toch hoop ik er erg op!

Liefs en succes meiden

ik zit ook zo'n beetje op de wachtbank.
weet nog niet precies wat mijn cyclus is omdat ik echt pas net gestopt ben met de pil en nog niet voor de eerste keer ongesteld ben geworden.
volgens de berekeningen zou ik gisteren mijn ei hebben gehad.
we hebben ook alleen gisteren geklust omdat mijn vriend late dienst heeft deze week en ik er 's ochtends weer vroeg uit moet, dat is dan niet echt handig.
rond 23 juni is mijn nod dan maar ik ga nergens vanuit

Terug
Bovenaan