de weegschaal

He dames,
Ben nu 22 weken en 1 dag en ben nu ongeveer 4 kilo aangekomen. Volgens mij netjes, toch? Wat is de stand van zaken bij jullie? xx Suus
 
Goedemorgen,

Volgens mij is dat ook prima!! Ik ben nu 21wkn en 2dgn. Ik was 1st 1,5 kilo afgevallen en ben nu zo 2.5 kilo weer aangekomen, dus hier ook geen klagen. Pas me kleding nog wel ondanks dat ik een aardige buik al heb maar merk nu wel dat sommige broeken niet meer zo lekker gaan zitten!! En hoe is dat bij jullie??? xxx Miran
 
Is volgens mij ook netjes hoor!
Hier 18 weken en 2,5 kilo aangekomen.. Buik groeit wel lekker dus al een week of 2/3 zwangerschapsbroeken.

Liefs Lisette
 
Ik ben nu 22 weken en 1 dag zwanger en nog niets aangekomen (eerst afgevallen) zit nog onder mijn gewicht van voor dat ik zwanger was. maar heb ook zelf genoeg vetjes..:p vorige zwangerschap totaal maar 5 kilo aangekomen..dus we zulle zien.
Maar 4 kilo is prima hoor...!!
 
Ook ik ben eerst iets afgevallen, vervolgens echt zo'n 12 weken precies gelijk gebleven en nu is er eindelijk iets bij. Vandaag ben ik precies 19 weken en er is ongeveer 2,5 kilo bij.
Groetjes, Marieke
 
ben nu 20 wk en ben bijna 5 kilo aangekomen. Weeg nu 54 kilo dat vind ik redelijk.
kan er toch niet zoveel over zeggen. bij de eerste zwangerschap was ik ruim 30 kilo aangekomen totaal!
bij de tweede en derde ongeveer 15.
Hoe veel het bij deze zwangerschap gaat worden?
We zullen zien...
 
Terug
Bovenaan