de weegschaal

ik ben nu 21 weken en ben 8 kilo aangekomen terwijl ik bijna nog dagelijks aan het overgeven ben.....
Ik moest met 10 weken mijn trouwring al afdoen omdat ik veel vocht vasthoud dus daar zullen ookwel wat kilootjes vandaan komen denk ik.

volgens mij doe je het met 4 kilo dus prima!
 
Ik ben nu 21+3 zwanger en bijna vier kilo aangekomen. Mijn oude broeken pas ik al lang niet meer, net als mijn oude bh's... pre-zwanger hemdjes komen tot op mijn navel, hahaha! Maar ik ben blij met mijn buik en maak me geen zorgen over het gewicht... Hoewel... die 70 kg komt wel steeds eng dichterbij :)
 
jeetje dames
wat netjes allemaal zeg
ik ben nu 19 weken
ik weet niet precies hoeveel kiilo ik aangekomen ben
maar ik ben echt al gigantisch dik hor
ik heb al een onwijze buik
 
Ik ben vrijdag 23 weken en ik ben ongeveer 2 kilo aangekomen. ZIt nog steeds onder het gewicht dat ik altijd was. De buik begint nu wel aardig te groeien, erg leuk :)
 
Hoi Dames

Ik ben nu bijna 23 weken en ik ben in totaal al 8 kilo afgevallen. Kom niks aan, elke keer als ik naar de verloskundige ga dan is er weer een kilo af. Wordt er wel een beetje gek van, maar ja wat er niet aan komt hoeft er ook niet af!

Groetjes Anoushka
 
Ik ben nu 20 weken en 5 dagen, ik was in het begin 5 kilo kwijt omdat ik geen chocolade lust. Maar ben nu eindelijk 3 kilo aangekomen ben ik wel blij mee. Ik draag al wel een week of 5 zwangerschapskleding zit lekkerder omdat ik al snel een buik kreeg.
 
Terug
Bovenaan