De wonderen zijn de wereld nog niet uit!

helemaal gewldig nieuws
kwam even langs om te kijken hoe het nu bij jou was.
ik ben echt zo blij voor jou.
bij mij mocht het helaas niet zo zijn ben gisteren gecureteerd maar was echt super benieuwd of het bij jou toch nog goed was gekomen.
geniet er maar lekker van en ik volg jullie(hoop ik) ook weer snel
liefs nicole

Hoi, ik had dit eigenlijk ook, ik ging met 6 weken zwangerschap naar het ziekenhuis omdat ik bloedverlies had. Er werd een echo gemaakt en ze zagen wel dat ik zwanger was maar ze zagen nog geen vruchtje en hartactie. Ik ging er helemaal vanuit dat het mis was want zo begon ik vorig jaar ook en kreeg ik toen een miskraam. We mochten een week later terug komen en jahoor we zagen een kloppend hartje en ze gingen er dus vanuit dat ik een week korter zwanger zou zijn. Ik ben toen iedere week voor een echo geweest en we zagen iedere week het vruchtje veranderen in een kindje. Met  8 weken kreeg ik weer een echo en we zagen armen en beentjes het kindje werd opgemeten en toen kregen we er opeens een week bij en was ik 9 weken en 1 dag zwanger. Dus achteraf kom ik weer precies uit met de eerste uitgerekende datum. Momenteel ben ik morgen 12 weken zwanger en gaat alles echt goed. Zo zie je inderdaad maar weer dat de wonderen de wereld echt nog niet uit zijn,

gr. Nicole

Terug
Bovenaan