de zekerheid die er was..met 80% gedaald :S

hallo allemaal..

nadat ik vorige week weer zekerder was van mijn zaak..8 weken zwanger kloppend hartje..is alles vannacht in duichen gevallen..
ik heb deze week voor mijn laatste week "nachtdienst" vannacht rond een uurtje of 1 niks vermoeden naar de wc..en ja hoor oh oh...urine was niet geel maar rood...pffffff
ik een maandverbandje ingedaan..was maar goed ook..terug bij m'n plek..ging ik ff zitten, moest ff opstaan om wat te pakken..hoppa...vloei!!!t leek wel of ik in mijn broek plaste..
ik weer naar de wc..ja hoor..hele maandverbandje vol...

miskraam...dat is t eerste wat ik denk...

maar..in de 1e instantie alleen maar "vloeibaar" bloed geen stolsels, en helemaal al geen erge pijn in mijn buik..dus de moed was nog niet helemaal in mijn schoenen gezakt..ik nog 3/4 keer naar wc..geen bloed in nieuwe maandverbandje, wel in urine en op wc papier,

hierna weer naar wc, en helaas..redelijk groot stolsel..erg smerig om te zeggen maar..heb m zelfs eruit gehaald om te bekijken..pfff hoe erg...t was een "normaal" stolsel...maar tja...WEL een stolsel dus..

hierna..eigenlijk geen bloed meer in maandverbandje, en nu zelfs geen bloed in urine, alleen wel mini stolseltjes...pfff...

ben kapot..maar ik probeer nu alle moeite te doen ,om wakker te blijven, zodat ik straks de VK kan bellen,

ik hoop natuurlijk niet op een MK, maar...grote kans dat dit wel zo is..maar doordat ik vorige week een goede echo had..goed kloppend hartje,goede groeit etcetc,hoop ik op t beste..ook al zegt dat vaak een week later weinig...

ik hoop op goed nieuws...

voor nu..wachten...stokjes tussen mijn oogleden,en bellen wanneer ik kan..

xxx hilmar

Lieve Hilmar,

Wat moet jij je ellendig voelen!! Ik hoop maar dat het geen miskraam is maar die kans is wel aanzienlijk zoals je zelf ook schrijft... Had je ook krampen? Nou meid ik hoop op een wonder!
Laat je straks even weten hoe het was?

Sterkte!!!!! Groetjes

tnx PSCL

oh shit :S te vroeg gejuicht...net naar wc...weer rood + kleine stolsels
vk gebeld..belde haar uit bed...mja..dat is neit anders..ze zei..t klinkt niet gunstig...probeer eerst wat te slapen, als je wakker bent, wacht een uurtje en bel me dan terug..als t nog steeds erg is kan je gelijk vandaag komen..

morgen zou ik al afspraak hebben,

dus als t vanmiddag niet meer heftig is, dan gewoon de afspraak van morgen..

ik heb er een hart hoofd is :S ik ben echt bang dat ik niet meer een dec/nov mama ga zijn..

maar k probeer positief te blijven...al is t wel moeilijk..

ik ga proberen wat te slapen, al zal dat niet heeeeel makkelijk zijn..mja..

alvast bedankt..voor de reactie;s die gaan komen ;) en jullie horen vanmiddag vanm ij terug , hoe of wat...

xxx

sorry charlotje, jij stuurde mij blijkbaar net een bericht toen ik mijn vorige bericht stuurde...dus bij deze

ook bedankt :)

krampen is een groot woord...eigenlijk zoals ik voortdurend al heb gehad, alleen nu ff wat constanter...mja..ben natuurlijk ook gespannen..sinds vannacht, en ik heb t altijd al gehad, dat dat naar mijn onderbuik trek..hopelijk is t daardoor dus ...mja..ook kleine kans...

ik voel me echt ellendig idd..zeker toen bleek dat vorige week de echo goed was..en wat ik al zei..datzegt een week later nog niks..maar toch..

en alle zwangerschps verschijnselen..voor zover ik ze heb zijn erger geworden..

gevoeligere borsten, meer aders op m'n borsten, bloedend tandvlees, sinds vandaag leken mijn tepels en tepelhof wat donkerder...bloed verlies was al 3 dagen zo goed als weg..

en BAM nu ineens dit..

t is wel zo..dat mijn laatste menstruatie 25jan was..t is nu 25 april..hopelijk een foutje van moeder natuur..en ongesteld geworden..terwijl ik nog zwanger ben..of misschien een scheurtje in mijn baarmoeder..heb wel lopen hupsen op mijn stoel..om m goed te krijgen..of misschien veel bloed in baamoeder of baarmoederwand??

dus ja..positief probeer ik wel te denken en hopen...maarrrr ben bang dat t foute boel is :S

xxx

Lieve Hilmar,

Wat een schrik zeg!! Ik hoop eigenlijk dat je vandaag nog terecht kan hoor....wat een onzekerheid allemaal zeg...Ik hoop echt dat alles goed is maar begrijp dat je gevoel de andere kant op gaat. Ik duim voor je meid, ik denk aan je!

Sterkte! Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan