de zekerheid die er was..met 80% gedaald :S

Oh nee. kom even inbregen van januari forum.... :( Zelf anderhalf jaar terug miskraam gehad met 10 weken, weet hoe je je voelt....Hopelijk kan je zowiezo vandaag terecht. Sterkte!

X

Oh wat een onzekerheid opeens!
Ik hoop dat je snel meer weet.

Wat zijn er trouwens veel miskramen bij de december- mama's. Ik word er echt sip van. Het is veel leuker als we in december allemaal een wondertje hebben.

Lieve hilmar, ik denk vandaag aan je.

Een virtuele knuffel van mij

og meid wat een ellende! Kan me voorstellen dat slapen niet echt zal lukken..
Ik zou gewoon straks ff bellen en vragen voor een echo. Iedere dag die je moet wachten is er een te veel. Meid hoop dat je ondanks alles een goed echo hebt en de verloskundige je goed nieuws kan brengen!

liefs trientje

eeej kom even inbreken uit het augustus forum,

ik heb rond 9 weken en met 13 weken ook een bloeding gehad het bloed stroomde letterlijk tot mijn enkels, inmiddels 23+3 zwanger. dus het hoeft niet altijd fout te zijn.

liefs flowergirl

pff wat schrik ik hier van meid ik duim voor je dat het goed is nu met de kleine . laat je goed na kijken als alles nog oke is . want ik ken het zwangerschap en bloed verlies ook konstand blied velies gehad van week 9 tot 23 . en het guste er ook uit had soms handoeken vol en het stopte niet bij mij kwam de bloeding bij de plachenta weg wat ik pas hoorde met 20 weeken maar met 23 weeken kam ons dochtertje teweereld door de bloeding . bel liever tevaak dan teweinig . hoop dat het allemaal goed gaat sterkte

liefs van mandy

Terug
Bovenaan