quote: miss mama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-02-2009 15:30:20&apos

);
Hoi hoi,
Ik ben inmiddels 8 weken op weg, maar vind het nog doodeng...
Over 1,5 week, 2 maart mijn 1e echo, hoop dan een hartje te zien en horen.Mijn verloskundige zei dat de kans dat het na die 9e week nog mis zou gaan erg klein was, als ik op die echo een goed lopend hartje zie...Maar ik kijk liever uit naar 20 maart...dan ben ik 12 weken en veel meer gerustgesteld...
Wat ik raar vind, is dat de datum van m'n miskraam in september steeds dichterbij komt.Ik geloof dat ik de 1e was die weer zwanger was (was zwanger in augustus 2008) van het maartforum, en was zoooo blij om in april/mei een kindje te krijgen!Heerlijk, zo in de lente.Na de miskraam een paar maanden gewacht, gedonder met m'n darmen (heb chronische darmziekte) en nu weer zwanger dus.
Enfin, als het allemaal goed gaat heb ik rond de tijd dat ik eerst was uitgerekend (6 mei) een echo en weten we wat het geslacht is.Heb zo'n gevoel dat het een jongetje is.
@Patricia, leuk dat jullie op zoek zijn naar een koopwoning!!!Jullie zijn vorig jaar toch al 'ns verhuist, kan ik me herinneren, of vergis ik me?
En daar komt dan de nieuwe babykamer en schuift je dochter 1 kamer op?
Wij willen ook graag weer verhuizen, binnen onze woonplaats hoor, maar iets met een zolder zou fijn zijn, straks hebben we 4 kids...Maar ja, eerst ons huis verkopen, een huis kopen is momenteel makkelijker dan je huis VERkopen...Hier in deze omgeving vragen ze overigens zo 3 tot 3,5 ton voor een rijtjeshuis met zolder...Maar ja, om nou deze woonplaats te verlaten, oma en opa wonen hier, meiden zitten hier op school...We zien het wel, word waarschijnlijk volgend jaar.
Ander vraagje...Jullie krijgen net als ik een kindje, zo'n 1,5 jaar na de vorige...Hebben jullie al 'ns nagedacht over een tweelingwagen?En welke?
Nou, allemaal nog veel succes en geniet van jullie zwangerschap, en hopen op een goed en mooi kindje!!!!
Groetjes Roos.
heey wijffie
ja snap best dat je het doodeng vind nu

tis ook een klote tijd die eerste 3maanden maar wat gaat de tijd weer snel je bent alweer 9weken geweest...
ja ik zit maandag op 17weken
en ja klopt we zijn in september verhuisd na deze flat whahaha maarja we willen nu gewoon lekker een huisje voor ons heerlijk met een mega tuin erbij 4slaapkamers dus ja wat wil je nog meer is zoveel lekkerder een huis met een tuin ook voor caithlyn dalijk in de zomer heerlijk kan niet wachten lekker feestjes in de tuin geven bbqen enzo haha kan ik op de flat niet doen he

nee de baby krijgt gewoon een nieuwe babykamer vind caithlyn nog te klein voor een andere kamer dus ze houd nog ff lekker haar kamertje.....zo sneu dat ze anders alles afmoet geven voor de broertje haha..
en even over de kinderwagen ja denk ik vaak overna haha
mijn schoonzus heeft er 1 dat de kindjes achter mekaar zitten en ik vind dit zooooooooooooooooooooooooooooooooooo LELIJK dus ik wil zowieso een kinderwagen die naast elkaar zitten al zeggen veel tis niet praktish zo naast elkaar,nou er lopen er genoeg van rond dus zal wel iets mee vallen en ik heb nu ook een quinny die vrij breed is in de wielen en een gewone smalle kassa kwam ik toch al niet door met deze
wat willen jullie ???
rustig aan meis
(K)