@de zwangere onder ons

Hoi Patricia!
Ha ha ha!Moest zooo lachen!Ik ben het helemaal eens met je als het gaat die tweelingwagens waarbij je kindjes achter elkaar zitten...vind ze echt oerrrrr lelijk!(Sorry voor de lezeressen die hem wel hebben!)
Maar vind het helemaal niks!En zodra je oudste, die dan voor zit een jaar of 2 a 2,5 is word het draaien in een bocht erg zwaar.Nee, ik dacht ik eerste instantie ook aan een stoere wagen waarbij de kindjes naast elkaar zitten.Dan maar bij de 'rolstoelkassa' in de supermarkt.Daar moest ik een aantal jaar geleden ook doorheen bij mijn eerste kinderwagen, een Mutsy driewieler.Dus daar ben ik al aan gewend.En met zo'n stoere brede wagen heb je wel een grote boodschappenmand onderop....Easy Walker en die van  Koelstra  vind ik wel leuk.Ben alleen dan wel bang dat ik mijn Bug a Boo (over lelijke wagens gesproken!) die ik nieuw heb gekocht voor Lenthe bijna niet meer ga gebruiken, vind ik wel jammer,  ben zo weg van deze oerlelijke maar handige wagen!!!
Enfin, laat ik nu maar eerst de komende weekjes doorkomen...Het poppetje moet eerst nog effe bewijzen dat hij of zij goed blijft zitten!!
Wat fijn zeg, een groot huis in het verschiet!!!Begrijp ik het nou goed dat je al en huis gekocht hebt, of moet dat nog gebeuren?
Soms baal ik zo dat ik in het Gooi woon, zooooo duur hier...20 Jaar geleden hier naar toe verhuist met mijn ouders, vanuit Haarlem.
Maar durf het nog niet echt om te verhuizen naar een andere woonplaats....Ik zou dan een heel nieuw sociaal kringetje moeten opbouwen.Moet wel zeggen, heb al kids op de basisschool, dus op zich  heb je dan wel snel contact met andere moeders...maar ja, als je heimwee krijgt ben je niet zo snel weer terug he.....Dilemma's, dilemma's, dilemma's...
Moet echt gaan afwegen wat we willen....Groter wonen of klein blijven wonen in 't Gooi bij mijn ouders om de hoek wat ik ook erg prettig vind....
We schuiven dit probleem al jaren voor ons uit!!!
Enfin, we zien wel...  
Eerst ons babe-je maar!
Fijn weekend!
Groetjes Roos.

Hoi,
Ik moest wel lachen om die lelijke duowagen achter elkaar whaha. Wij hebben hem ook, vind hem ook echt lelijk.... maar ook gekeken naar de duowalker Sky van Easywalker, maar die kost ruim 500 euro meer....   Mijn oudste was ook net anderhalf toen de tweede kwam en nu zal de tweede net geen anderhalf zijn als de derde komt, dus je moet wat. Maar nu gebruik ik heel vaak de buggy van de oudste voor de jongste en neem ik de duowagen bijna nooit meer mee... bedenk je dus wel dat je misschien nog geen jaar gebruik maakt van zo'n duowagen.... tenzij je meer kinderen wilt natuurlijk.
Een vriendin heeft een tweeling en zodra het kon heeft ze twee buggy's aangeschaft en de tweelingwagen (naast elkaar) de deur uit gedaan, zij vond het een ramp. Veel te breed.
Maar ik ben ook van mening dat naast elkaar wel mooier is... maar ja, draait het in dit geval om mooier?
Succes!
Groetjes, Noor mv Skip, Bo en 16 weken zwanger van de derde

Hoi Noor,
Ik heb er nog 'ns even over nagedacht dit weekend, maar het enige punt waar over ik twijfel om een tweelingwagen aan te schaffen, zo'n mooie, waarbij je kindjes naast elkaar zitten, is dat ik voor mijn 3e kindje (morgen 1 jr) net een nieuwe kinderwagen heb aangeschaft.De  eerste (Mutsy driewieler) was echt op na 2 kinderen.Maar nu ben ik dus heel blij met mijn Bug a Boo, en zou ik die weer aan de kant moeten zetten voor een tweelingwagen...Ik ben absoluut wel van het uiterlijk omtrent kinderwagens, daar geef ik graag m'n geld voor uit, ook al weet ik dat die wagens zo 500/600 euro zijn, je doet er zo 4 jaar mee....Maar daar ik dan die Bug a Boo moet verkopen (anders staat hij gewoon maar niks te doen)dat wil ik niet, vind ik het juist zo'n fijne wagen voor...
Dus mijn oplossing:Ons kindje komt zo rond eind september, ik HUUR een mooie tweelingen (Easy Walker) bij een baby spullen verhuurbedrijf voor een maand of 3, (150 euro), daarna is de 3e (de ene jongste zeg maar) bijna 2 jaar, en gaat de baby weer in de ligbak van onze huidige wagen, de Bug a Boo.Dan kan de 3e op zo''n kiddyboard aan de wagen staan.En dan kan ik nog eens 3 maandden later, als de baby een half jaar/7 maanden oud is, koop  ik zo'n tweelingbuggy.Die nemen veel minder ruimte in beslag als die grote tweelingwagens, en is ook geen 600 euro, maar 150 euro.
Enfin, da's mijn plannetje, ik wil graag een tweelingwagen huren (of misschien wel eentje via Marktplaats, mits die er nog goed uitzien) voor die tussenliggende 3 maanden, omdat de 3e hier dan net 1,5 jaar oud is als de 4e komt en dat vind ik dan een beetje te jong om bij elke wandelingetje buiten haar te laten staan op zo'n Kiddyboard....
Groetjes Roos.

nou wij hebben deze gevonden zogoed als nieuw

wat vinden jullie ervan ?

http://link.marktplaats.nl/229260711

hij ziet er dan in zn geheel zo uit als op de 1e foto van deze

http://link.marktplaats.nl/231441784

Hallo meiden

Ik heb toevallig iemand gezien die had een apart stoeltje los aan de kinderwagen .
Hoe en wat weet ik niet precies maar je kan het navragen bij een prenatal ofzo dan hoef je kinderwagen niet te vervangen .

groetjes lisette

Hoi,
Op Marktplaats worden ook nieuwe Duowalkers aangeboden, voor 420 euro... ben dan altijd een beetje sceptisch.... maar misschien is het wel gewoon goed hoor.
Een nieuwe met reisweigje kost namelijk ruim 700 euro....
Ik weet dat er op de site van twee-en-meer, speciale steuntjes worden aangeboden die geplaatst kunnen worden op een duowalker Sky. Daarop kun je een Bobike kinderstoeltje (die je normaal voor op de fiets plaatst) plaatsen en dan kun je dus met 3 kleine kindjes op pad. Ziet er erg leuk uit!
Ik vind de Duowalker Sky nog steeds geweldig, maar voor krap een jaar vinden wij ruim 700 euro toch nog te duur. Misschien is huren dan inderdaad een optie, wist namelijk niet dat dat kan.
Veel succes met het kiezen van dé wagen!
Groetjes, Noor mv Skip en Bo, zwanger van de derde

Hey Dames,

Dusss de pagina doet het hier nog steeds niet goed . Of heb ik per ongeluk iets veranderd?
Maar ff over de wandelwagen. Ik ga kijken voor een kiddy board. Jordy is een stapper en hoop dat hij straks toch al iets kan lopen als de 2 de komt. Misschien dat ik ff een draagzak, kom niet op de naam, voor de baby gebruik. Daar kan ik nog wat tijd mee overbruggen. Als ik al met de kinderwagen ga, hoef ik niet ver te lopen. Mijn ouders, familie en vrienden wonen allemaal in de buurt. Als ik een rondje van 15 min maak kom ik langs 19 vrienden!!! ( Is makkelijk met kerstkaarten) Dat is dan het voordeel van een klein dorp... Als ik boodschappen ga doen, is dat toch bijna altijd met de auto. Hebben maar een paar winkels hier. ( Vaak doe ik dat ook nog ff snel na het werk ).

Zo nu de kindekamer.. Ik heb een wiegje waar de baby eerst in gaat en als ut (?) er uit groeit krijgt Jordy een groot bed en dan schuift het ledikantje door. Heb wel een andere commode gekocht, daar zit ook gelijk opberg ruimte ( kleine kastjes) bij.

@ Patricia: Hier valt het wel mee met moe zijn. Ik werk ook nog 3 hele dagen. Heb wel het voordeel dat deze verdeeld zijn. Ik werk op dinsdag, donderdag en de vrijdagnacht. De rest van de week kan ik fijn indelen met poetsen en sjoppen! Uhh bedoel bijkomen van het werk. Bij Jordy werkte ik nog full-time en was ik nu al aan het minderen. Heb een lichaamelijk zwaar beroep, waar je als zwangere nu eenmaal niets te zoeken hebt. Ik werk in een bakkerij, nu zijn de jongens er toch al een beetje aan gewent van de vorige keer en ze nemen ( heel lief ) al vanzelf zware taken van me over.
Wat ik heel erg geleerd heb, is om dingen te laten liggen en tijd voor mezelf te maken. Ik moest eerst echt alles op 1 dag doen meende ik en dan was ik daarna echt kapot. Nu weet ik wel beter , kan ook morgen stofzuigen bijv.
Zal er eens een einde aan gaan maken, oeps zie dat het een lang verhaal geworden is.

Groetjes Wen

@Patricia, mooie wagen!!!!!

@Wen, Bedoel je de Baby Bjorn draagzak?
Die heb ik bij mijn 3e, Lenthe vorig jaar ook veelvuldig gebruikt met de oudste 2 naar school brengen, omdat ik nog niet zo'n zin had in telkens m'n kinderwagen uit de auto  halen naar het schoolplein lopen en weer terug naar auto, weer inklappen, en dat dan 3 keer per dag...(We wonen 10 minuten rijden met de auto van hun school af)
Fijn ding, zo'n buikdrager, maar moet wel zeggen, hij moet echt goed zitten en lekker zitten anders houd je er vreselijke rugpijn aan over.Ook word het al best zwaar vanaf een kilo of 5,6...Maar wel een leuk  ding, en zeker (!) een aandachtstrekker!

@Lisette, ik weet wat je bedoelt met aan  aanhangzitje voor aan je kinderwagen.Maar vind ze zooooo lelijk hi hi!Sorry!!!
Zat zelf te denken aan zo'n stoeltje, een soort  fietszadeltje die je net als een Kiddyboard aan een Bug a Boo kan hangen.

Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan