de zwangeren onder ons

Hoi,

Ik ben nu 6wk zwanger, begin maart ben ik uitgeteld, dus het kortste zwanger hier,,hihi
De 27e heb ik mijn 1e afspraak en een echo, vind het weer erg spannend allemaal, ben heel anders zwanger dan bij de jongens dus misschien een meisje dit x,,haha niet dat het iets uitmaakt.

Liefs MJ

ja is erg spannend die eerste echo, hoeveel jongens heb jij? ook 3 toch? bij mijn laatste zwangerschap was alles ook anders dan met de eerste 2 dus wij dachten dat het een meid zou worden. maar dat zegt dus helemaal niks want het is toch weer een knulletje geworden (hoopte ik ook)

liefs frida

Ik ben nu ruim 10 weken zwanger, ik ben 29 januari uitgerekend. Ik voel me eindelijk weer fit, dus dat is wel lekker.
Ik zou echt niet weten wat het wordt, mijn eerste ingeving was een meisje, nu zou het voor mijn gevoel ook gewoon een jongen kunnen zijn. Ach we zullen het over een week of 10 wel zien.
Nog 7 weken werken en dan heerlijk vakantie, 1 weekje thuis en 2 weken Zuid-Frankrijk, heerlijk kan ik al echt naar uitkijken!

Liefs Danielle

Ik ben morgen 18 weken zwanger. We hebben twee meiden en deze zwangerschap is totaal anders. De eerste drie maanden waren erg makkelijk, geen misselijkheid, geen extreme vermoeidheid (wel wat) en nu voel ik de baby nog niet veel. De meiden waren nu al erg actief in mijn buik. Misschien wel een jongen. Nog 4 weken en dan weten we het.

Hallo meiden

Ik ben a.s woensdag 15 weken zwanger van de ons tweede kindje.
Ik ben erg moe en ook erg misselijk geweest, het begint wel een beetje beer te worden maar het is nog niet helemaal weg.Brood kan ik niet meer eten.
En bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook nergens last van gehad dit is een meid geworden terwijl je vaak hoort dat je van een meisje heel misselijk wordt.
Ik ben 31 dec uitgerekend.

Groetjes Willy

Terug
Bovenaan