de zwangeren onder ons

hallo,

ik ben nu 31,5 week zwanger.. dus nog kleine 8,5 week te gaan!! heb nu nergens last van naja.. haha van dikke voeten door het warme weer maar verder dus niet. heb nu lekker 3 weken vakantie en dan nog 1 weekje werken en dan heb ik lekker verlof! int begin kon ik ook niks binnen houden was misselijk ( bij de eerste ook) en at vaak sochtends mueslli met yoghurt dat kon ik dan wel binnen houden.. maar verder.. pfff.. gelukkig was ik er na 3 maand zwanger te zijn vanaf! en nu geniet ik lekker van het getrappel in mijn buik.. we weten niet wat het wrd maar ben wel erg benieuwd!! haha
succes allemaal!! ik ben trouwens 2 september uitgerekend.

Liefs, Christien

Hoi hoi,

Ik ben vandaag precies 18 weken. Op vermoeidheid na had ik nergens last van tot vorige week.
Nu vaak licht in hoofd en zelfs al keer flauw gevallen. Voel me niet optimaal dus.
Ik voel de kleine al weleens trappelen en ook kan je hem/haar echt voelen vanaf de buitekant. Niet het schoppen, maar het lijfje, zo leuk.

Wij willen niet weten wat het wordt, dus hier nog zo'n 22 weken spanning.

Liefs Irene

Vandaag weer bij de verloskundige geweest. Alles gaat goed! Emma kon dit keer ook mee, omdat ze vakantie heeft. Ze vond het ook erg leuk om het hartje van de baby te horen.
Mijn baarmoeder was goed gegroeid, daar maakte ik me wel wat zorgen om. Mijn buik is nog erg klein, ik pas de meeste van mijn gewone broeken nog en ben al 18 weken. Ik ben ook nog niets aangekomen, maar dat was helemaal niet erg. Lekker hoor om het hartje weer eens gehoord te hebben.

hey reisa

dat had ik ook hoor. bij mij begon je echt pas een buikje te zien toen ik 25 weken zwanger was!
bij nathalia heb ik vanaf t begin elke week foto's gemaakt, daar groeide ik ook elke week. bij aleiyah ben ik pas begonnen met de buikfoto's toen ik 25 weken was, omdat je daarvoor gewoon niks zag!
moet wel zeggen dat ik toen opeens van niets naar alles ging.
maar mn baarmoeder enz groeide gewoon goed.

ben blij te lezen dat alles goed was! en idd heerlijk he, dat je oudste nu ook t hartje heeft gehoord.

liefs, do

hallo,

Ik ben nu 23 weken zwanger. Heb al een flinke buik hoor. Kon al heel vroeg mijn eigen kleren niet meer aan, maarja niks aan te doen.
Heb niet echt veel last van de warmte, wel dikke voeten 's avonds. Overdag als ik thuis ben lekker rustig aan doen en als onze meid in het badje achterom zit lekker met de voeten erin.
Nog twee weken werken en dan hebben we lekker grote vakantie. Daarna hoef ik er nog maar vier te werken en begin ik aan mijn verlof.

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan