Deans overgroot moedre en mijn oma ligt op sterven

A

Anoniem

Guest

Ik heb vandaag samen met mijn broer afscheid genomen van mijn oma we kregen gisteren telefoon dat het slecht ging met haar en mijn papa heeft aan haar bed gewaakt.Haar nieren werken niet  meer ze heeft een longonsteking koorts diaree overgeven   en een virus infectie ze ligt nu ook al niet meer aan de zuurstof en ze vecht nog met haar hele lijf.Ik denk dat ze mijn opa niet wil achter laten want ze is al 88 en 70 jaar samen met opa.2jaar geleden lag ze ook al slecht toen hebben we oma op onze trouwdag in het ziekenhuis bezocht tussen de fotos door .Mijn schoonvader was het hier niet mee eens en vond dat we onze gasten niet een uurtje konden laten wachten.Uiteindelijk hebben we dit toch gedaan want mijn oma had zich erg op onze trouwdag verheugd en ik vond dat ze er bij moest zijn op die dag.Op de foto hierboven is Dean ca 6 weekjes oud en heb ik hem voor het eerst meegenomen naar de gesloten afdeling in het bejaardenhuis om Dean te showen.Op de foto ziet ze er super uit in verglijking met wat ik vandaag aantrof.Het is zo aangrijpend om iemand in die toestand te zien.Vandaag is de 2e dag zonder ook maar iets van vocht dus lang zal het niet meer duren ik hoop dat ze snel de rust vind die ze verdient ook al doet dit vreselijk zeer.

Jeetje wat erg meid!!
Heel veel sterkte voor jullie allemaal gewenst!

Ik wil je even heel veel sterkte wensen!
En ik hoop dat het voor je oma allemaal snel zal gaan, ze heeft een mooie leeftijd bereikt en zou niet op het laatste nog moeten lijden.

liefs Danielle.

Jeetje dat is heftig.
Ik hoop voor je oma dat ze  snel rust zal vinden. En wens jullie heel veel sterkte.

Pauline

Gos wat rot voor jullie!! Ik hoop idd dat het snel gaat en dat ze dus niet op het laatst nog hoeft te lijden. Sterkte meid!!!

Cissy mv Fabio

Heel veel sterkte de aankomende tijd. Mijn opa heeft Twan helaas nooit leren kennen en ook voor onze trouwdag was hij net overleden. Ben blij voor je dat je oma dit nog heeft mogen meemaken.

Liefs Maaike

Ja dat is heel erg triest,..
Heb hezelfde nog niet zo lang meegemaakt en het heeft veel indruk op me gemaakt..
Mijn oma was 89   jaar oud.

Weet dus precies hoe je je voelt, het moeten afwachten tot het moment er is is gewoon vreselijk moeilijk. De onmacht..

Ik wens je heel veel sterkte!!

Esmé mv Kay

Heel erg veel sterkte!

(ja sorry weet niet wat ik verder moet zeggen, ik vind het heel erg voor jullie familie)

Terug
Bovenaan