Deans overgroot moedre en mijn oma ligt op sterven

Happy mom,

ik was even benieuwd hoe het met je oma is?
Vast niet meer zo happy op t moment?

Sterkte, liefs Maaike mv Twan

Jemig, meid wat rot voor jullie.
Het is altijd vreselijk moeilijk als het onvermijdelijke gebeurt...
Laat je even weten hoe het gaat?

Liefs Annet

Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden oma is zaterdagavond om21.30 overleden .Ik was samen met mijn broer naar justin timberlake in de arena,na lang aandringen van mijn vader hij vond dat we gewoon moesten gaan aangezien je niet wist wanneer het ging gebeuren.We hebben een paar maal gebeld tijdens het voorprogramma om te informeren en toen bekroop me al een raar gevoel aangezien ik mijn ouders niet te pakken kreeg ook niet op de handy die mijn vader mee nam als hij ging waken.Om 23.00 uur heb ik mijn man gebeld meteen na afloop van het concert en hij zei dat hij nog niks wist.Wat bleek ze wilden het ons niet zeggen omdat we nog met de auto van amsterdam naar zuid limburg terug moesten .En   ik heb het nieuws dan ook om 3.30 te horen gekregen.En toen voelde ik me natuurlijk schuldig dat we   zo een fijne avond hadden gehad terwijl mijn oma haar laatste adem uitblies.Maar wat ik het aller ergst vind is dat mijn opa en oma 9 kinderen hebben en er de laatste 2 jaar een complete machtstrijd aan de gang is.Vandaag was een bijeenkomst om de begrafenis te regelen en mijn vader had tegen een broer gezegd ik kom niet ik vertrouw erop dat jullie alles prima regelen .Dit is terug gekoppelt naar diverse anderen oom en tantes alleen anders geformuleerd hij heeft de boodcshap doorgegeven dat mijn vader alles best vond.!Mijn vader heeft juist om spanningen te voorkomen zich van het geheel terug getrokken .Ik zie dan ook erg op tegen de begrafenis ik hoop dat al die andere hun fatsoen houden en eventuele meningsverschillen terzijde zullen schuiven.Maar ik ben er bang voor.

groetejs chantal en dean

het is altijd zo jammer dat dat soort dingen altijd super bovenkomen als er een sterfgeval in de familie is!!! Echt een domper op al zo'n donkere tijd.

Het is wel goed van je fam. dat ze jullie niets hebben verteld, vooral omdat je ook nog terug moest rijden.

Ik hoop dat je ondanks alles toch nog hebt kunnen genieten van het concert.

Sterkte tijdens de begrafenis.
Liefs maaike mv Twan

Hey meid, gecondoleerd met het verlies van je oma.
Ze had vast graag gezien dat je plezier had, dus voel je daar niet schuldig over.
Sterkte met de begrafenis en de familie dan vooral.
Liefs,
Ellen

Terug
Bovenaan