@debby269

Hoi Debby,

Fijn dat jullie goed hebben gepraat!! Nu lekker genieten van de laatste loodjes en dan straks met je mannen genieten!

liefs Maris

Hoi Debby,

Fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad!! Dat lucht toch wel op, denk ik. En idd, Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. Maar als je regelmatig tijd maakt voor een gesprek, dan komt het wel goed.

Mijn man en ik gaan eens in de twee weken uitgebreid tafelen samen, en dan bespreken we van alles. Dus ook dingen die minder goed gaan. Omdat ik dan niet de tijd heb om het lang op te kroppen, reageer ik ook veel rustiger.

Fijn dat je babykamer nu zo goed als klaar is!! Wat voor bed heeft Dylano gekregen? Leuk he,   weer al die kleine babykleertjes? Ik snuffel zo nu en dan ook in de dozen met de babykleertjes. Heerlijk vind ik dat. En ongelofelijk om te bedenken dat mijn kinderen ooit zo klein zijn geweest!

Hoi Debby

Wat goed dat je een gesprek bent aangegaan. Ook al vind je praten moeilijk.
Ben er ondertussen ook wel achter dat wij vrouwen van een hele andere planeet komen ha ha ha. Ook hier vaak de nodige botsingen en onbegrip. Maar inderdaad communiceren is zo belangrijk! Alleen zo kom je er achter wat de 1 voelt en denkt.
Hoop dat je nu een beetje rust hebt in je hoofdje en je kan genieten van je kleintje in je buik en je mannetjes. Sterkte groetjes Jiska

Terug
Bovenaan