Decadent?

We hebben een zesdaags reisje naar Las Vegas geboekt! Lekker luxe in een vijf sterren hotel! Ik vind het zelf ontzettend decadent, maar heb er wel heel veel zin in.

We zijn dit jaar vijf jaar getrouwd en hebben vijf jaar geleden echt niks voor ons trouwen gedaan. We zijn met twee getuigen de burgelijke stand binnen gelopen en een kwartier later stonden we al weer buiten. We hebben vijf jaar lang gezegd dat we een groot feest zouden houden als we vijf jaar getrouwd zijn, maar we hebben besloten om dat geld lekker te spenderen aan een luxe reis voor ons zelf.

Ik heb er wel moeite mee dat ik Lukas zes dagen achter moet laten maar dit heeft voor ons een hele speciale betekenis (vergelijkbaar met een echte bruiloft voor veel anderen). Dus dat heeft de knoop wel doen doorhakken voor mij.

29 april gaan we al! Dus als er al mensen zijn geweest en die tips hebben? Ik hoor het graag (en nee we gaan daar niet nog een keer trouwen!)

Annemieke

Dat Kat,

Ik 'ken' je nog wel van de juni mama's waar ik stiekum meelas en van toen het voorjaar2006 forum nog actief was. Je bent officieel van harte welkom bij de zomermama's vanaf nu.

Volgens mij vaireert het nu van mei2006 tot december2006!

Annemieke

Das vaag, de vorige reactie had ik toch echt getyped bij het berichtje van Kat die zich wilde voorstellen!

Het forum doet weer raar bij mij! HOpen dat het tijdelijk is

Hoi Annemiek,

Wat een heerlijk vooruitzicht, lekker met z'n tweetjes op pad om te vieren dat je het nog steeds zo gezellig hebt met elkaar. Geniet er lekker van en als Lukas in goede handen is, komt het helemaal in orde!

Wij gaan in september 8 dagen samen weg (Turkije, Egypte, Griekenland..... in ieder geval ergens waar de zon schijnt), ook om te vieren dat we inmiddels 5 jaar getrouwd zijn en het nog steeds erg goed met elkaar kunnen vinden na 13 jaar. De kinderen gaan een paar dagen op vakantie met mijn ouders en de rest van de tijd zijn zij (mijn ouders dus) hier bij ons thuis. Maar dat duurt dus nog lang, 29 april is al harstikke dichtbij!

Geniet van de voorpret
Susan

ps. geen tips, ben nog nooit in Las Vegas geweest.

wow gaaf hoor!

groot gelijk dat je het geld gebruikt voor je eigen plezier

vroeg me wel af: hoe lang is het vliegen, is dat een beetje te doen voor 6 dagen?

liefs Jenneke

Terug
Bovenaan