Decadent?

Oh leuk!!!

Wij zijn in 2004 op huwelijksreis naar Amerika geweest, waaronder een week in Californie en van daaruit zijn we 2 dagen in Las Vegas geweest.
Wij logeerden in het Luxor (de piramide). Ik heb niet echt tips, maar het is in 1 woord GEWELDIG om die stad een keer te zien! Alles wat je op tv ziet, zie je dan in het echt.
We zijn de hele Las Vegas Boulevard (de Strip) afgelopen. Echt heel gaaf om te zien.
Er zijn hotels die gewoon een eigen achtbaan om het hotel hebben! Je kunt het zo gek niet verzinnen of je vindt het in Las Vegas.

En natuurlijk nog wel even een gokje wagen! Wij hebben echt enorme winst gemaakt hahaha. 1 dollar in zo'n fruitautomaat, en we hebben er 35 dollar uitgehaald. Toch lekkere winst he?

In ieder geval heel veel plezier!

Groetjes Lilian
mv Amy, 17-12-2006

Geweldig!!

Wij zijn daar op huwelijksreis geweest in 2002.
Net als nog 1 van de meiden las ik!
ook een rondtour door de westkust van Amerika toen.
En 2 dagen Las Vegas.
In het hotel: circus circus.

Welk hotel gaan jullie?

Tips?
Gewoon genieten en je ogen uitkijken van alle pracht en praal en shows.
wij waren erg ontroerd van de grote fontein show buiten met pavarotti muziek.

Heel veel plezier!!!!

Dag Annemieke,

Ik ben in september vorig jaar in Las Vegas geweest. Wel met een camper dus heb geen hotels van binnen gezien. Aanrader is 's avond over de "strip" (dat is de straat waar alle hotels zitten) wandelen. Veel hotels hebben allerlei shows buiten: fonteinen, vuurwerk, piratenshow op een boot op het water, echt te bizar.
Verder is er een superleuke mall, als je richting hotel "circus circus" loopt, aan je linkerhand voorbij de grootste hotels. Daarin zit op de hoek op de 1e verdieping een heerlijk italiaans restaurant. Daar hebben we chocoladetaart als dessert gegeten en daar zat een steakmes in, zooo groot, echt idioot (en lekker natuurlijk)!
Verder heeft Las Vegas een weekblad wat vol staat met alle nieuwe shows, restaurant en winkels. Waarschijnlijk kun je die bij de receptie van je hotel wel krijgen.
Veel plezier!!

Terug
Bovenaan