Ik heb eventjes opgezocht wat Monnikspeper is:
``Wat doet het voor je?
Als vrouw kun je geregeld last hebben van ongemakken voor en tijdens je menstruatie. Opvliegende buien, gespannen en pijnlijke borsten, hoofdpijn, geïrriteerd zijn. De lijst kan eigenlijk nog wel langer. Niet alleen vervelend voor jou als vrouw, maar zeker ook voor je omgeving.
Maandelijkse schommelingen zijn vaak de grote veroorzakers van deze verschijnselen. Ze kunnen je bezigheden thuis, op je werk of tijdens het trainen flink ontregelen. Niet echt bevorderlijk voor een goede harmonie.
Monnikspeper is een plant die al sinds de oudheid ingezet wordt bij met name "vrouwenkwaaltjes". Hij kan je helpen om jezelf weer in balans te brengen. Zo hoeft men wellicht niet langer met een boog om je heen te lopen en voel jij je weer thuis in je eigen lijf...
Wie weet is dit voor jou dé manier om je lichaam de baas te blijven`.``
Fijn voor de ongemakken dus, maar ik weet niet of je daar makkelijker zwanger van raakt, ik denk het haast niet.
Maar misschien dat ik het wel ga proberen. Ik heb namelijk wel last van behoorlijke stemmingswisselingen .
Lijkt me echt heel moeilijk als het zo lang duurt, Ik heb 2 kids waarvan ik meteen zwanger raakte, nu zijn we met de derde bezig en zitten nu al in ronde 5! Dit hadden we dus ook niet verwacht. Zo zie je maar weer, die 2 waren echt toeval treffers!