December 2007 gestopt met de pil en nog steeds niet zwanger

Monnikspeper????? Wat is dat dan??? Nog noooooit van gehoord  

Maar ja..als t helpt!

Meiden bedankt voor jullie lieve reactie's

This gewoon soms moeilijk ben van mijn ongi af moet het nu 5 december worden.

Maar vind het wel intressant om verhalen van anderen meiden te lezen

thnx

Liefst Melanie

Ik heb eventjes opgezocht wat Monnikspeper is:

``Wat doet het voor je?

Als vrouw kun je geregeld last hebben van ongemakken voor en tijdens je menstruatie. Opvliegende buien, gespannen en pijnlijke borsten, hoofdpijn, geïrriteerd zijn. De lijst kan eigenlijk nog wel langer. Niet alleen vervelend voor jou als vrouw, maar zeker ook voor je omgeving.

Maandelijkse schommelingen zijn vaak de grote veroorzakers van deze verschijnselen. Ze kunnen je bezigheden thuis, op je werk of tijdens het trainen flink ontregelen. Niet echt bevorderlijk voor een goede harmonie.

Monnikspeper is een plant die al sinds de oudheid ingezet wordt bij met name "vrouwenkwaaltjes". Hij kan je helpen om   jezelf weer in balans te brengen. Zo hoeft men wellicht niet langer met een boog om je heen te lopen en voel jij je weer thuis in je eigen lijf...

Wie weet is dit voor jou dé manier om je lichaam de baas te blijven`.``

Fijn voor de ongemakken dus, maar ik weet niet of je daar makkelijker zwanger van raakt, ik denk het haast niet.
Maar misschien dat ik het wel ga proberen. Ik heb namelijk wel last van behoorlijke stemmingswisselingen .

Lijkt me echt heel moeilijk als het zo lang duurt, Ik heb 2 kids waarvan ik meteen zwanger raakte, nu zijn we met de derde bezig en zitten nu al in ronde 5! Dit hadden we dus ook niet verwacht. Zo zie je maar weer, die 2 waren echt toeval treffers!

ik lees het woordje monnikspeper!!

ik heb gehoord van diverse mensen dat je dat niet mag slikken tijdens zwangerschap!!!!!
blijkt niet goed te zijn voor je ongeboren kind

voor de rest heb ik over mijn 1e kind 2 jaar gedaan.
Is inderdaad wel zuur elke keer als je weer ongi wordt.
Ik wens jullie succes en hoop dat jullie snel zwanger mogen raken.

groetjes

Wij proberen al sinds november 2007 zwanger te worden, maar tot op heden niet gelukt. Zou onze eerste moeten worden.

Momenteel ben ik 2 weken overtijd, maar iedere test die ik gedaan heb (incl 1 door de huisarts) is negatief. Wie herkent dit?

Frennie

Hoi meiden,

Ik ben sinds maart 2008 gestopt met de pil en ook nog steeds niet zwanger.
Op het forum lijkt het wel alsof iedereen binnen een half jaar zwanger is....
Ik ben deze ronde voor het eerst begonnen met Teunisbloemolie capsules, schijnt goed te zijn dus ik hoop dat het gaat werken!

Verder hebben mijn mannetje en ik besloten deze maand na de ongi (ik denk morgen) de hele maand lang in ieder geval om de dag te  klussen. Ook hebben we morgen een gesprek met de HA, ben benieuwd wat hij te zeggen heeft.
heb eigelijk helemaal geen idee wat er gaat gebeuren als je met zo'n verhaal bij de HA komt.
We zien het allemaal wel, hopelijk hebben we aan het eind van deze maand allemaal een positieve test in handen.
Ik kan testen op 31 december dus dat zou wel erg leuk zijn natuurlijk!!!!! Dat is pas een Happy New Year hihi!

meiden, veel succes deze maand weer en tot snel!!  

Terug
Bovenaan