December bijna voorbij!!

Lieve meiden,

Onze maand is bijna voorbij.....en inmiddels zijn we bijna allemaal bevallen en wat hebben we veel met elkaar mee gemaakt. De spannende eerste 12 weken, de eerste echo's, de ongemakken, de tranen, de vreugde, de baby-uitzet, de Bollen buiken middag, wel of niet meer kunnen werken, de slapenloze nachten, de vreetbuien, de bevalling en noem het allemaal maar op!! Wat is het dan toch eigenlijk voorbij gevlogen (achteraf)

Uiteraard kletsen we lekker verder via FB en verhuist de mamaclub naar de 'baby-dreumes' maar ik wil jullie in ieder geval enorm bedanken voor de leuke tijd en steun die ik aan jullie heb gehad, hier op het forum. Zonder jullie had ik het vast niet zo leuk en gezellig gehad, jullie hebben mij iig door behoorlijk zware zwangerschap heen geloodst.

Wens jullie een super gezellig Oud & Nieuw en heel veel geluk, liefde en gezondheid voor jullie allemaal. Dat onze kindjes maar liefdevol mogen opgroeien!!

Dank jullie wel!!

Liefs Lynn en de twins.

Gelijk heb je. Maar wat is dt snel gegaan. Persoonlijk ben ik alle vervelende dingen en de zwangerschap al weer vergeten. Lees; weggestopt. Hoewel die hangbuik en extra kilo's mag ook nog wel weg.
Maar dat gaan we gewoon nog aanpakken. Nu verder op fb en het forum, hoewel ik meer heb met fb, gaat toch wat sneller. Laten we met zijn alle gaan genieten van de mooie groeimomentjes van al die kids.

Jij bent ook een kanjer. Altijd weer gaf je aan iedereen antwoord. Een eerlijk antwoord ook nog en niet een gemaakt antwoord. Meid je bent een kanjer.

Sluit me helemaal bij jullie aan. Mijn zwangerschap was vast veel zwaarder geweest zonder jullie. Waar had ik terecht gemoeten met mijn vragen, klachten en verdrietige momenten? Maar vooral ook heb ik heel veel mooie en leuke momenten met jullie gedeeld! Jullie zijn echt een steun en toeverlaat voor mij.

Dank jullie wel lieve meiden!!!!

Hey hoi!
Ik ben niet actief geweest op fb maar wil graag wel met de dec. Mama's in contact blijven!
Dus hoe heet de fb? Zodat ik me ook aan kan melden en gezellig mee kan kletsen over de dagelijkse dingetjes.

Groetjes Janneke

Ook ik sluit me er bij aan! het was en is super gezellig met jullie hier en op fb.
Hoop dat dit contact lang voort blijft bestaan.

Terug
Bovenaan