December bijna voorbij!!

hier ook weer eens een berichtje van mij...idd gewoon om ook even te zeggen.. "bedankt" iedereen...voor de vragen die gesteld en beantwoord zijn..we hebben zoooo veel aan elkaar gehad...super...ook idd... IEDEREEN BEDANKT!!!

nu ff een stukje...spreciaal voor Lynn...ik zet m ook op FB...maar hier ook!

lieve lynn!!

jij bent zooooo'n fijna meid!!je hebt een onwijs fijne persoonslijkheid...onwijs positief...hoe zwaar jij het ook hebt gehad...je schoot altijd iedereen te hulp..en gaf altijd ff die positieve energie/boodschap...die iedereen wel ff kon gebruiken...( ik dnek dat ik wel voor iedereen kan spreken ;) of iig voor een groot deel)

hoe vaak ik wel niet tegen mijn vriend heb gezegd...

die lynn!! ze is echt een top meid! zij is echt op t forum ieder z'n steun en toe verlaat!!ze is zooo lekker positief..en zooo behulpzaam!
ze zorgt dat "iedereen" zich op t gemak voelt!!

zij is de "forum moeder" voor iedereen!

echt waar meis...je bent een topper!! jij zegt t altijd tegen alle andere meiden...maar ook jou mag dit gezegd worden!

ga zo door meid!!

succes met je twins..ik hoop snel dat ze "makkelijker" worden..en jij de rust zal hebben..die ook jij goed kan gebruiken :)

dikke kus hilmar

Nou lieve hilmar.....ik moet er zowat van huilen!!
Dank je wel voor je lieve woorden maar ik vind het niet meer als normaal hoor....We hebben tenslotte allemaal in ongeveer dezelfde situatie gezeten, en ik ben blij dat ik mijn steentje heb kunnen bij dragen zoals ik zoveel steun aan jullie heb gehad.

Jullie zijn allemaal kanjers en ik denk 'vrienden' voor een hele lange tijd. Zo leuk om alles te kunnen delen van onze kindjes. Er gaat nog zoveel komen, let maar op. ;-)

Thanks!! Liefs Lynn.

Ook ik zal jullie missen. Ik volg jullie natuurlijk niet meer via FB. Maar hoop wel t een en ander mee te lezen over jullie kindjes op het baby forum. Ik heb heel veel aan jullie steun gehad. Op een bepaalde manier zijn jullie (zonder dat ik jullie ooit heb gezien) heel veel voor gaan betekenen.

Heel veel liefs en veel geluk.

Komal

En jij voor ons lieve Komal. Ik wens jou, je man en je zoontje het aller aller beste voor 2013!!
Ben je de afgelopen dagen een beetje doorgekomen?
We denken nog vaak aan je!!

Liefs Lynn.

Ik sluit me bij alle mooie woorden aan.
Hoe vaak ik niet aan jullie heb gedacht of jullie hulp heb gevraagd...
Ik ben zo blij dat ik jullie allemaal heb 'leren kennen'
Door dit forum en fb heb ik n hoop geleerd, gedeeld, gelachen en gehuild.

ik heb vooral geleerd dat niet alles vanzelf gaat. Dat het mogen krijgen van een kindje een wonder is en dat dat niet vanzelfsprekend is.

Lieve Komal, ik heb diep respect voor jou! Ik heb deze maand veel aan je gedacht. Ik hoop dat je de maand een beetje door bent gekomen...

Lynn, je bent een toppertje! Ik heb ook respect vor jou, je bokst t maar wel even klaar met die boys van je. Als ik het eens moeilijk heb met mijn meiske, denk ik ach... ik heb dr maar eentje... jij hebt er wel ff 2 dan.

Voor iedereen een heel gelukkig maar vooral gezond 2013 en dat er maar weer dromen uit mogen komen!!

Lieve allemaal,

Ook ik wil jullie bedanken voor alle lieve woorden als ik het even niet meer zag zitten.

Ik wil jullie allemaal veel geluk en liefde toewensen voor het nieuwe jaar en geniet allemaal ontzettend van jullie kleine wondertjes!

Ik zit zelf niet op Facebook, maar hoop jullie nog wel op het babyforum tegen te komen.

Veel liefs Silvia

Terug
Bovenaan