hier ook weer eens een berichtje van mij...idd gewoon om ook even te zeggen.. "bedankt" iedereen...voor de vragen die gesteld en beantwoord zijn..we hebben zoooo veel aan elkaar gehad...super...ook idd... IEDEREEN BEDANKT!!!
nu ff een stukje...spreciaal voor Lynn...ik zet m ook op FB...maar hier ook!
lieve lynn!!
jij bent zooooo'n fijna meid!!je hebt een onwijs fijne persoonslijkheid...onwijs positief...hoe zwaar jij het ook hebt gehad...je schoot altijd iedereen te hulp..en gaf altijd ff die positieve energie/boodschap...die iedereen wel ff kon gebruiken...( ik dnek dat ik wel voor iedereen kan spreken of iig voor een groot deel)
hoe vaak ik wel niet tegen mijn vriend heb gezegd...
die lynn!! ze is echt een top meid! zij is echt op t forum ieder z'n steun en toe verlaat!!ze is zooo lekker positief..en zooo behulpzaam!
ze zorgt dat "iedereen" zich op t gemak voelt!!
zij is de "forum moeder" voor iedereen!
echt waar meis...je bent een topper!! jij zegt t altijd tegen alle andere meiden...maar ook jou mag dit gezegd worden!
ga zo door meid!!
succes met je twins..ik hoop snel dat ze "makkelijker" worden..en jij de rust zal hebben..die ook jij goed kan gebruiken
dikke kus hilmar
nu ff een stukje...spreciaal voor Lynn...ik zet m ook op FB...maar hier ook!
lieve lynn!!
jij bent zooooo'n fijna meid!!je hebt een onwijs fijne persoonslijkheid...onwijs positief...hoe zwaar jij het ook hebt gehad...je schoot altijd iedereen te hulp..en gaf altijd ff die positieve energie/boodschap...die iedereen wel ff kon gebruiken...( ik dnek dat ik wel voor iedereen kan spreken of iig voor een groot deel)
hoe vaak ik wel niet tegen mijn vriend heb gezegd...
die lynn!! ze is echt een top meid! zij is echt op t forum ieder z'n steun en toe verlaat!!ze is zooo lekker positief..en zooo behulpzaam!
ze zorgt dat "iedereen" zich op t gemak voelt!!
zij is de "forum moeder" voor iedereen!
echt waar meis...je bent een topper!! jij zegt t altijd tegen alle andere meiden...maar ook jou mag dit gezegd worden!
ga zo door meid!!
succes met je twins..ik hoop snel dat ze "makkelijker" worden..en jij de rust zal hebben..die ook jij goed kan gebruiken
dikke kus hilmar