december mama's// groentehapje??

Hoi,
Onze zoon is van 16 december en hij krijgt 's ochtends rond 10.00 uur zijn fruithapje (heel potje eerste hapje) en rond 18.00 krijgt hij een half potje (eerste hapje) groente. En hij vind het heerlijk. Daarnaast krijgt hij nog 4 flessen van 200 cc. Gaat prima.

Groetjes, An

Hoi,

MIjn zoontje is van 04-12-2006. Ik geef nog steeds borstvoeding en het consultatiebureau adviseerde om pas met 6 maanden met bijvoeden te beginnen.
Nu ben ik bij de 2 andere boys met 4 maanden begonnen met fruit en dat heb ik nu ook gedaan.
Inmiddels krijgt hij 's ochtends rond 10.00 uur 1 klein potje fruit en dat gaat helemaal op.
Zo rond half 6 krijgt hij een half potje groente.

gr Von

Ook ik ben pas gister begonnen met groentehapje! Mijn dochter is van 2 dec. dus morgen een half jaar. Ze heeft ook nog geen fruithapje gehad. Ze krijgt volledig bv en ivm allergieen in de familie (waaronder ikzelf) hebben we gewacht tot ze zes maanden is.
De wortel was gister ff wennen, maar ging vandaag alweer een stuk beter! :)

hallo

mijn zoontje is van 1 december
dus vandaag 6 maanden en een dag!!! jippie!
hij krijgt nu al enkele weken fruithapje dat gaat goed, vind ie heel lekker
ik ga vanavond beginnen met groente
dus dat wordt spannend.
als er geen alleieen in de familie zitten kun je zeker wel beginnen met groente en fruit.
wel gek dat cb verschillende adviezen geeft of je eerst met groente of fruit moet beginnen.
ik denk dat dit op zich niet zoveel uitmaakt
als alles maar rustig wordt opgebouwd

veel succes

Terug
Bovenaan