Decembermama's

Ik wacht ook nog ff maar hoop het van harte,

net een testje gedaan, heeeeeeeeeeeeeeel licht streepje (maar weet niet of ie voorbedrukt is) op een DA eigenhuismerk test.

Doe zaterdag een nieuwe test....

Maar ben nu wel heel erg zenuwachtig.....oeps oeps oeps....mijn NOD is ook pas zaterdag of zondag

Liefs Randy

hoi dames,

ik hoop ook een december mama te worden! spannend zeg die laatste dagen wachten. wij gaan zondag testen heb zaterdag mijn NOD.
mijn mannetje is helemaal ongeduldig! die kan helemaal niet meer wachten.

succes meiden!

groetjes Saarj

heej,

ik hoop dat ik je kan ontmoeten op het decemberforum, ik ben nu 2 dagen overtijd, morgen ga ik testen.
Daarna ga ik een weekend weg met de meiden, dus hoop dat ik morgen zekerheid heb.... :)

ik hoop dat ik naar het decemberforum mag!!!!!

Hallo meiden,

Anne en Marjo: gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Voor de anderen: sterkte met wachten, ik hoop dat het raak is.

Anne, ik ga uit van de datum van mijn laatste menstruatie. Maar dan wel gecorrigeerd voor de lengte van mijn cyclus. Als je een cyclus van 28 dagen hebt moet je 40 weken bij de datum van je laatste menstruatie optellen, om je uitgerekende datum te bepalen. Elke dag meer moet je erbij optellen en ben je dus later uitgerekend.

Ik voel me trouwens wel oke, behalve wat vlagen van misselijkheid af en toe. Zeker in mijn nachtdiensten (ik werk in de medische sector), zoals nu, voel ik me niet optimaal. Maar verder mag ik nog neit klagen. Bij mijn vorige zwangerschap begon de echte misselijkheid pas met week 7 dus het kan nog komen...

Hebben de andere zwangere vrouwen al last van kwaaltjes?

Groetjes,
Rubensvrouw.

Anne en rubensvrouw: gefeliciteerd! (geloof dat ik dat de eerste keer vergeten ben, was dan ook danig in de war)

Gisterenochtend heel vroeg weer getest  (mijn vriend had nachtdienst dus rond 4 uur de test gedaan) en gelukkig weer positief.

Over kwaaltjes, ik heb echt helemaal nergens 'last' van, alleen een beetje dikke buik gevoel (maar wat niet is kan nog komen). Ik was er dan ook van overtuigd dat ik  niet zwanger was, maar aan het ontpillen was. Vandaar met drie dagen over tijd de test om er zeker van te zijn dat ik  echt niet zwanger was.
We zijn uiteraard zeer gelukkig met de uitslag dat ik wel degelijk zwanger ben.

Voor alle meiden die nog moeten wachten op NOD heel veel sterkte, hopelijk kunnen we jullie snel feliciteren als decembermamma!

Groetjes,
Marjo

IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!

Ik mag naar het decemberforum!
Heb een CB-test gewoon gedaan, en toen was het streepje   heel licht, toen digitale testen gehaald en die zegt : ZWANGER!!!!!

Oh ik ben zo blij, heb alles eruit geschreeuw net, krijg de lach niet van mijn gezicht!!!!

xxx

ben net ongi geworden.. jammer dan tweede ronde..zucht, misschien januari mam?

quote: rubensvrouw reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-03-2007 01:46:09'));

Hallo meiden,

Anne en Marjo: gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Voor de anderen: sterkte met wachten, ik hoop dat het raak is.

Anne, ik ga uit van de datum van mijn laatste menstruatie. Maar dan wel gecorrigeerd voor de lengte van mijn cyclus. Als je een cyclus van 28 dagen hebt moet je 40 weken bij de datum van je laatste menstruatie optellen, om je uitgerekende datum te bepalen. Elke dag meer moet je erbij optellen en ben je dus later uitgerekend.

Ik voel me trouwens wel oke, behalve wat vlagen van misselijkheid af en toe. Zeker in mijn nachtdiensten (ik werk in de medische sector), zoals nu, voel ik me niet optimaal. Maar verder mag ik nog neit klagen. Bij mijn vorige zwangerschap begon de echte misselijkheid pas met week 7 dus het kan nog komen...

Hebben de andere zwangere vrouwen al last van kwaaltjes?

Groetjes,
Rubensvrouw.

Hoi!!
Ik ben nog lang niet aan mijn NOD toe...18 april.
Als het pos. is dan voeg ik me erbij...
Maar even iets anders:
Ik werk ook in de medische sector, maar ik heb gelezen dat als je zwanger bent je niet de nacht meer in hoeft....
Weet jij hoe dat zit?

Succes verder allemaal!!!!

XX

Kiki

Terug
Bovenaan