Deedee

Dank je wel.
We hadden het idd helemaal niet verwacht. Echt heel anders dan de vorige keer.

Waarom moet je geopereerd worden? Toch niets ernstigs hoop ik?

Ik hoor wel meer dat vrouwen alweer aan de volgende zwangerschap denken terwijl hun kleine nog maar 5 of 6 maanden oud is. Ik denk dat dat ook een groot deel de hormonen zijn. Met een maand of 8 - 9 denken ze ze vaak: nu nog even niet. Maar als de kleine een jaar is dan gaan er veel weer voor.

Het gaat nu weer beter. Ik was redelijk misselijk maar vooral moe. Ik begin nu weer energie te krijgen. Dat was de vorige keer ook zo na de eerste 3 maanden.

Fijn dat Faas nu wel in zijn ledikant wil slapen.
Lynn ligt normaal gesproken in haar slaapzak. Maar pas met dat belachelijk warme weer in een romper zonder slaapzak. Maar ik moet zeggen dat ze dan veel onrustiger slaapt. Dus toen maar weer met alleen een luier in de slaapzak.
Lynn heeft het makkelijk warm en gaat dan ook zweten. Dus we moeten er op letten dat ze niet te warm ligt.
Ze gaat rond half acht naar bed en ik kijk voordat ik ga slapen even of ze goed ligt en of ze het niet te warm of te koud heeft.
Nu heeft ze een romper aan in haar slaapzak. Maar als het straks kouder word een shirtje met lange mouwen over het rompertje heen.
 
Ik dacht dat ik het al had geschreven van de operatie. Ik moet geopereerd worden aan een buik-, navel- en littekenbreuk. Alledrie overgehouden aan de zwangerschap/bevalling! Ik zit er erg tegenop, ook omdat Faas nogsteeds de fles weigerd! Ben ondertussen maar gaan oefenen met een tuitbeker en dat gaat een beetje.

Als ik niet geopereerd had moeten worden had ik denk ik gelijk al geen voorbehoedsmidelen meer gebruikt, mijn aller grootste wens is toch 2 kindjes. Ook al is het heel kort op elkaar (liever dan weer 3,5jaar al die onzekerheid!)

Gelukkig ga je je al wat beter voelen. Ik heb in mijn zwangerschap 9maanden lang overgegeven! Dat was echt pittig!

Ik heb Faas ook op die maniet in bed liggen en hij is ook heel onrustig zonder slaapzak. Ik had eerst ook nog een dekentje, maar die traptte hij er altijd af.
 
Terug
Bovenaan