deel 10, nieuwe moeders derde kindje

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
hoe is het met iedereen. We zaten alweer zo ver, dus even een nieuwe opgestart.
Hier gaat alles prima, voel de kleine de hele dag door, dus gezellig.
Maar het lijkt inderdaad wel waar te worden.. De derde is funest voor je lichaam, ha, ha..
Spataderen (nooit gehad) zwakke blaas, maar ja.. heb het er graag voor over. Merk wel dat ik nu al aan het aftellen ben. Komt misschien ook door een vriendin nog 3 weken moet.. Anders was ik ook al zover geweest, jammer, het is niet anders.. Nu een mooie tijd tegemoet.
Nog 15 weken en nog 10 weken werken, yes.

en hoe gaat het met jou Linda? Leuke reacties gehad? Hoe gaat het verder met het huis?
En de rest? Janneke hoe gaat het met Benthe?
En Bobiaan en Sandra.

Tot horens!

Hier alles goed! Alweer 16 weken. Buikje begint behoorlijk te groeien. We hebben afgelopen week de eerste bezichtiging gehad van ons huis maar hebben nog niks gehoord, behalve dan dat deze mensen nog 2 andere woningen gingen/hebben bekeken en nog zouden laten horen of ze nog een tweede bezichtiging van een van de woningen willen. We moeten dus nog even afwachten.

Schiet voor jou ook alweer op Jose, nog 15 weken!! Kun je het werken nog een beetje volhouden? En spataderen heb ik de tweede zwangerschap gekregen, ben er wel gevoelig voor net als mijn vader. Ik heb al twee keer spataderen laten wegspuiten. Dus ik zal er na deze zwangerschap vast wel weer aan moeten geloven.

Hoop dat het met de andere dames en de kleintjes ook goed gaat!

Ja hier is alles goed, ik was al bang dat ik jullie in dit forum kwijt was want ik zag niets meer van ons.
Brannon is nu 10 maanden en is een echt beertje, werkelijk waar een heerlijk ventje, het gaat nu zo snel he, nog 2 maanden en dan alweer een jaar.
Ja meiden ik ben blij dat ik van de spataderen verlost ben want de verloskundige zei ook al tegen mij, nr 4 ga je met je spatader niet redden.

hier ook alles goed Sebas is bijna 9 maanden en heeft dus twee tanden en rolt nog steeds niet om!!!!!
niet dat ik me zorgen maak hoor.Hij krijgt nog steeds botstvoeding(s'morgens en s'avonds)en het brood eten gaat ook steeds beter.Het is een vrolijk en makkelijk mannetje.

Linda en Jose wat gaat het toch hard he.geniet er maar lekker van.En van de spataderen kan ik niet mee praten die heb ik (gelukkig niet )

Groetjes Sandra.

Hey meiden!

Schiet alweer op Jose, voor je het weet heb jij ook je kleintje in je armen!
Linda, alweer 16 weken! Hoop dat het gauw gaat lukken om jullie huis te verkopen n deze moeilijke tijden............
Jeetje Bobbian, alweer 10 maanden, wat gaat de tijd snel, nog eventjes en het is een peuter!
Ruca, wat goedd dat je nog steeds borstvoeding geeft, hoop het ook zo lang vol te houden!

Hier verloopt het ook allemaal goed, Benthe is vandaag alweer 10 weken, het gaat zo snel! Geef nog steeds volledige borstvoeding, en ze slaapt al sinds 5 weken door, we hebben daar weer super veel geluk mee, verder is het een ontzettende lachebek en rustig kindje. We genieten volop!
Ik maak me wel sneller zorgen, apart he..........komt ze genoeg aan? dat soort dingen.......

Groetjes Janneke

Leuk om weer van elkaar te horen en heerlijk dat het met iedereen goed gaat. En die zorgen Janneke, het zal me niets verbazen als ik dat straks ook heb. Alhoewel ik nu wel heel relaxed ben, maar je wilt het gewoon helemaal goed voor je kleintje hebben. En anders gewoon een keertje extra naar het CB gaan voor het wegen.

Ik ben vanmorgen naar de HA geweest en die heeft mij een soort rekverband/bandage aangepraat, waar ik nu eigenlijk mijn twijfels over heb. Maar goed. Deze maar voorlopig dragen en hopen dat het niet erger wordt. Anders maar weer even langs gaan voor echt steunkousen.
Ook vanmorgen wezen shoppen. Heb lekker al 3 pakjes voor de kleine gekocht in maat 50/56 en 62. Die krijg je toch niet van de visite en nu kan die kleine dit lekker gelijk aan. Zo leuk...
Meiden zijn verhuisd van slaapkamer en de babykamer heeft mijn schoonmoeder gisteren helemaal van top tot teen onder handen genomen. Heerlijk hoor. Lekker relaxed naar de eindstreep zo.
Straks naar de kapper en mannetje doet de kids in bad.
Ik had ook nog de blije doos opgehaald bij de Prenetal, maar dat viel dit keer echt wel tegen. Hoop reclametroep erin. Nou, ja.. het is gratis zullen we maar zeggen, ha, ha.
Groetjes José

Iedereen lekker weekend gehad? Heb net alle kleren voor die kleine uitgezocht wat ik al had, en dat is me nogal wat. Maar geeft wel meer inzicht in wat ik nog heb en weer voor die meiden moet kopen.
Die kleine kan ik nu ook vaak aan de buitenkant zien bewegen. Erg grappig.

Wat een toestand hè in Japan, je moet er niet aan denken dat je dat mee maakt..

Alles goed met de rest?

Hier alles goed, voel het kleintje nu ook bewegen, de ene dag wel meer dan de andere. Donderdag weer naar de verloskundige en volgende week vrijdag de 20 weken echo. Dan ben ik precies 20 weken. Gaat snel!!

Bij jou schiet het nu ook al op Jose! Ik ben erg benieuwd wat het wordt bij jou!

Inderdaad vreselijk wat er is gebeurd is in Japan, als je die beelden ziet, echt afschuwelijk.

Terug
Bovenaan